LuminaBlog
VerzekeringenEnergieTelecomVakantieDatingOnline shopAutodienstenFinancieelLenenDieet & GezondEten & DrinkenDienstenAlgemeenApps

Ervaringen Zonnebrillen.com


Kijk jij al helemaal uit naar de warme zomerdagen, maar mis je nog een trendy zonnebril om je outfit af te maken en om jouw ogen tegen de uv-straling te beschermen? Wellicht ben je bij Zonnebrillen.com dan wel aan het juiste adres! In dit LuminaBlog artikel geven wij jou achtergrond informatie over deze online zonnebrillen webshop.

Zonnebrillen.com is een online aanbieder van zonnebrillen voor dames, heren en kinderen en het moederbedrijf van de webshop is GrandVision Benelux. Op de webshop zul je een divers assortiment aan zonnebrillen vinden met maar liefst 40+ topmerken en ruim 6000 brillen. Een aantal voorbeelden van de topmerken die worden aangeboden zijn Ray-Ban, Michael Kors, Givenchy en Guess. Bovendien is Zonnebrillen.com de grootste online webshop op het gebied van zonnebrillen in de Benelux.

Over Zonnebrillen.com

Zonnebrillen.com streeft ernaar om een grote collectie zonnebrillen aan te bieden tegen een scherpe prijs: van de allernieuwste zonnebrillen tot aan klassieke modellen. Doordat het bedrijf een groot magazijn heeft om haar zonnebrillen in op te slaan en geen dure winkelpanden bezit kunnen zij de prijzen scherp houden. Kortom, het bedrijf heeft de ruimte om op grote schaal zonnebrillen in te kopen.

Bovendien is Zonnebrillen.com officieel dealer van alle merken die op haar webshop te vinden zijn. Dit houdt in dat je te allen tijde originele producten koopt en volledige garantie op je gekochte producten hebt. De webshop beschikt over het Thuiswinkel Waarborg certificaat, wat aangeeft dat je veilig op deze webshop kunt shoppen.

Verzending en bezorging bij Zonnebrillen.com

Wanneer je je bestelling op werkdagen voor 23:00 plaatst, wordt je bestelling de volgende dag bij je thuis afgeleverd. Bestel je op zaterdag of zondag? Dan ontvang je je bestelling op dinsdag. Als je je bestelling graag wilt volgen, kun je dit doen door gebruik te maken van de track & trace die je van PostNL per e-mail zult ontvangen. Verder betaal je geen verzendkosten bij Zonnebrillen.com.

Betaalmethodes bij Zonnebrillen.com

Bij Zonnebrillen.com hebben klanten de keuze uit verschillende betaalmethodes. Zo kun je op deze webshop betalen met iDeal, creditcard (Mastercard en VISA), BanContact/Mister Cash, PayPal, achteraf betalen via Klarna of achteraf betalen via Afterpay.

Retourneren bij Zonnebrillen.com

Wanneer je je zonnebril van Zonnebrillen.com graag wilt retourneren, dan kun je dit binnen 100 dagen na ontvangst van je product gratis doen. Het is hierbij belangrijk dat je het bestelde product in de originele verpakking en koker terugstuurt. Stuur vervolgens het pakketje met de pakbon naar het gratis antwoordnummer van Zonnebrillen.com. Het verwerken van je retour duurt maximaal 5 dagen na ontvangst en het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na herroeping teruggestort met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de bestelling hebt betaald.

De klantenservice van Zonnebrillen.com

Wil je graag persoonlijk advies bij het kiezen van jouw juiste zonnebril of wil je een vraag stellen? Neem dan contact op met de webshop door te bellen naar 071 7370074 of een e-mail te sturen naar service@zonnebrillen.com. Je kunt er ook voor kiezen om een bericht op WhatsApp (085 0659928), Facebook (Zonnebrillen.com) of Instagram (zonnebrillencom) achter te laten. Daarnaast heb je nog de mogelijkheid om het contactformulier op de website van Zonnebrillen.com in te vullen. Het klantenservice team zal dan zo spoedig mogelijk contact opnemen.