Shein
Ben jij dol op mode, schoenen accessoires en andere mode items? Wellicht is de webshop SHEIN dan wel een geschikte partij voor jou! Dit bedrijf richt zich namelijk vooral op het verkopen van damesmode en is voornamelijk actief in Europa, Amerika, Australië en het Midden-Oosten. SHEIN is een internationaal e-commerce platform in de mode detailhandel. De missie van SHEIN is "om snel stijlvolle kwaliteitsproducten aan te bieden tegen aanlokkelijke prijzen aan klanten over heel de wereld." Dit bereiken zij door o.a. de laatste modetrends over heel de wereld te volgen en deze vervolgens op de markt te brengen. Bovendien biedt SHEIN naast damesmode ook mannenmode en kindermode, accessoires, schoenen, handtassen en andere mode items aan. Op het moment van schrijven verzendt het bedrijf haar producten naar meer dan 220 landen en regio's over heel de wereld. Ben jij nieuwsgierig geworden naar SHEIN? Lees dan dit LuminaBlog bedrijfsprofiel en kom meer te weten over dit internationale bedrijf!
Over SHEIN
Het bedrijf is opgericht in 2008 en focust zich voornamelijk op de doelgroepen tieners en jonge vrouwen. Het assortiment van SHEIN is breed en op de website vind je dan ook producten in verschillende categorieën. Zo vind je op de website verschillende soorten tops zoals blouses, t-shirts en tanktops. Daarnaast verkoopt SHEIN ook body's en jumpsuits in verschillende printjes. In de categorie Onderstukken kom je producten tegen zoals broeken, leggings, rokken, korte broeken, sweatpants en biker shorts. SHEIN verkoopt tevens jassen, mantels, blazers, jurken en lingerie. Ook kun je er terecht voor loungewear, sleepwear, zwangerschapskleding, strandkleding en sportkleding.
Qua schoenen vind je bij SHEIN o.a. laarzen, sandalen, sneakers, hakken, platte schoenen en slippers. SHEIN verkoopt tevens schoudertassen, rugzakken, draagtassen, handtassen, clutches etc. Verder vind je diverse accessoires en sieraden zoals riemen, sokken, panties, brillen, sjaals, ringen, armbanden, oorbellen en kettingen.
Wanneer je een kijkje neemt op de website van SHEIN zie je dat er ook een aparte categorie genaamd "Trends" in het hoofdmenu staat. Hier vind je alle nieuwe trends op een rijtje. Daarnaast heeft SHEIN verschillende collecties welke ook overzichtelijk staan weergegeven in het hoofdmenu.
Verzending en levering van SHEIN
Wanneer je een bestelling plaatst op de webshop van SHEIN en voor de standaard levering kiest, betaal je geen verzendkosten. Op de website van SHEIN vind je een geschatte levertijd voor standaard verzending naar Nederland. Deze geschatte levertijd begint vanaf de verzenddatum en niet vanaf de besteldatum. Over het algemeen rekent SHEIN 1-3 dagen voor de verwerking van je bestelling.
Geaccepteerde betalingsmethoden op de webshop van SHEIN
Op de webshop van SHEIN heb je de mogelijheid om te betalen met verschillende betalingsopties. Zo kun je op de Nederlandse SHEIN webshop betalen met iDEAL, Klarna, Paypal en Creditcard (VISA, Mastercard, Maestro en American Express). Daarnaast is het ook mogelijk om een kortingsbon en bonuspunten te gebruiken om mee te betalen. Je voert simpelweg de code van je kortingsbon en SHEIN punten in en klikt dan op "toepassen" zodat de korting wordt doorgevoerd op je bestelling.
Contact opnemen met de klantenservice van SHEIN
Heb je een vraag of/en heb je hulp nodig? Raadpleeg dan eerst de veelgestelde vragen pagina op de website van SHEIN. Hier vind je antwoorden op vragen in verschillende categorieën zoals o.a. "Product & Voorraad", "Levering" en "Problemen met de Bestelling". Staat het antwoord op je vraag hier niet tussen? Dan kun je contact opnemen met het klantenservice team van SHEIN door in te loggen op de website. Daarnaast kun je er ook voor kiezen om op werkdagen van 09:00 - 17:00 live te chatten met een klantenservicemedewerker.
Bovendien kun je SHEIN volgen op de social media kanalen Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Pinterest, Snapchat en TikTok.