Scapino
Scapino is een aanbieder van schoenen, mode, sport- en vrijetijdsartikelen. Je vindt de winkels van Scapino door heel Nederland. Het bedrijf is opgericht in 1974. De mensen van Scapino houden trends met betrekking tot schoenen en kleding altijd in de gaten. De artikelen die je in de voorraad zien sluiten aan bij de laatste mode. Volgens de mensen van Scapino wordt er altijd veel voordeel gegeven. Je kunt de producten van Scapino ook online kopen via Scapino.nl. Volgens de mensen van Scapino kun je online snel en met gemak winkelen wanneer je daar zin in hebt.
Je kunt artikelen kopen die worden onderverdeeld in de categorieën dames, heren en kinderen. Op het gebied van schoenen kun je onder andere sneakers, veterschoenen, wandelschoenen en sportschoenen kopen. In het assortiment staan ook verschillende laarzen en boots. Qua kleding kun je een keuze maken uit jassen, jurken, rokken, broeken, truien, thuispakken en vesten. Er zijn nog veel meer andere artikelen die je bij Scapino kunt bestellen. Mocht je hier inhoudelijk meer over willen weten verwijzen we je naar de website van Scapino.
Bestellen
De bestelprocedure begint met het zoeken van je artikel. Nadat je gekozen hebt moet je voor 'bestellen' kiezen. Vervolgens ga je naar winkeltas. Daar kun je de maat en kleur selecteren. Als je helemaal tevreden bent moet je 3 stappen in het bestelproces doorlopen. Allereerst voer je jouw gegevens in. Daarna moet je het afleveradres opgeven. Vervolgens is het tijd om de betaalwijze te selecteren. Je kunt onder andere betalen via iDEAL, AfterPay, Visa of Mastercard. Als je betaald hebt is je bestelling definitief.
Leveringsinformatie
Als je jouw pakket komt afhalen in de winkel hoef je nooit verzendkosten te betalen. Mocht je bestelling naar een adres verstuurd moeten worden zijn de kosten € 3,95. Mocht je er bij een retour voor kiezen het pakket te versturen, dien je ook verzendkosten te betalen. Op het moment van schrijven wordt een bestelling gemiddeld tussen de 1 en 3 dagen bij je afgeleverd. Op het moment dat je pakket de deur uit is zul je een bevestiging per mail ontvangen. In deze mail wordt een track en trace code doorgegeven. Met deze code kun je jouw bestelling van deur tot deur volgen. De producten worden verzonden met PostNL.
Klantenservice
Als je een vraag hebt of hulp nodig hebt bij het bestellen kun je contact opnemen met de klantenservice van Scapino. Je kunt overigens eerst een kijkje nemen in het navigatiemenu. Daar vind je veel gestelde vragen en bijbehorende antwoorden over bestellen, betalen, verzenden, ruilen en retourneren. Om de klantenservice te bereiken kun je het beste een e-mail sturen naar info@scapino.nl.
Klachten
Heb je een klacht over een product? Het verzoek is dan om een bezoekje te brengen aan een Scapino winkel bij jou in de buurt. Hierbij dien je het product en bijbehorende kassabon mee te nemen. Als je alleen een kopie van je pintransactie hebt, word je verzocht om terug te gaan naar de winkel waar het product is gekocht. Als je naar een andere shop gaat is dat prima, maar vraag dan de kassabon op via de klantenservice. Mocht je het product online hebben gekocht, dien je de orderbevestiging en factuur mee te nemen. Het verzoek is om ook een retourformulier van je bestelling mee te nemen. De medewerkers van Scapino trachten een goede oplossing te bieden. Je kunt dan denken aan gratis reparatie of een nieuw artikel. Net zoals bij andere bedrijven met een webshop kun je je klacht ook indienen bij de geschillencommissie van de Europese Commissie.