Loqed
Ben jij op zoek naar een deurslot, maar raak jij jouw sleutels wel eens kwijt? Misschien is LOQED dan wel een ideaal bedrijf voor jou! LOQED biedt namelijk het LOQED Touch Smart Lock aan op haar website. Met dit deurslot heb je nooit meer sleutels nodig - je opent dit slot namelijk simpel en veilig met een korte aanraking. Daarnaast kun je het deurslot met de LOQED app van een afstand bedienen. Op die manier kun je de deur openen voor vrienden, de schoonmaker of de pakketjesbezorger. Zo mis je nooit meer een postpakketje. LOQED is in 2016 opgericht door Jeroen van Oorschot en Pierre van den Oord. Daarna ontwikkelde het bedrijf in 2017 de eerste demoversie van de LOQED Touch Smart Lock: het eerste sleutelloze slimme slot voor Europese deuren. Ben jij nieuwsgierig geworden naar dit bedrijf en wil jij meer weten over LOQED en het LOQED Touch Smart Lock? Lees dan dit LuminaBlog bedrijfsprofiel!
Over LOQED
De slogan van LOQED gaat als volgt: "LOQED. The next generation smart lock." Op de webshop van LOQED kun je meer lezen over het Touch Smart Lock van LOQED en de bijbehorende app.
Op de webshop is het mogelijk om het LOQED Touch Smart Lock en een LOQED Power Kit te bestellen. Met de LOQED Power Kit kun je de batterijen van je Touch Smart Lock opladen. Tevens vind je op de productpagina's verschillende reviews van klanten, mocht je graag willen weten hoe andere mensen het product ervaren.
Daarnaast vind je op de webshop ook een installatiehandleiding. De installatie van je Smart Lock kan met een schroevendraaier worden uitgevoerd en duurt ongeveer 20 minuten. Je kunt er ook voor kiezen om een gecertificeerde slotenmaker in te schakelen. Wanneer je een goed werkend Euro Profiel-deurmechanisme hebt en binnen 30 minuten rijden van de slotenmaker woont, kost het laten installeren van je Smart Lock €99. Op de website van LOQED staat een lijst met de slotenmakers die samenwerken met LOQED.
De blog van LOQED
Op de webshop van LOQED kun je ook een blog vinden met verschillende artikelen over de LOQED Touch Smart Lock. Zo kun je hier meer te weten komen over het product en hoe het precies werkt. Ook lees je hier verschillende reviews van mensen die het product getest hebben. Een aantal voorbeelden van blogs zijn: "5 redenen waarom jouw bedrijf een smart lock kan gebruiken", "Alles wat je moet weten over een smart lock" en "Welk smart lock is de beste keuze voor jouw persoonlijke situatie?".
Het restitutiebeleid van LOQED
Na ontvangst van je Smart Lock heb je 30 dagen de tijd om een retour aan te vragen. Dit doe je door contact op te nemen via info@loqed.com. Het bedrijf zal je retourzending dan beoordelen en stuurt je vervolgens de retourinstructies toe. Houd er rekening mee dat retourkosten voor eigen rekening zijn.
Zodra het bedrijf je pakket heeft ontvangen zullen ze het controleren en je laten weten of de restitutie is goedgekeurd of niet. Als deze is goedgekeurd wordt je automatisch terugbetaald op je oorspronkelijke betaalmethode.
Contact opnemen met de klantenservice van LOQED
Bij vragen kun je contact opnemen met de klantenservice van LOQED. Je kunt bijvoorbeeld gebruikmaken van de chatfunctie rechts onderaan de webshop of je kunt een e-mail sturen naar info@loqed.com.
Bovendien kun je het bedrijf volgen op de social media kanalen Twitter, Facebook, YouTube en LinkedIn.