LuminaBlog
VerzekeringenEnergieTelecomVakantieDatingOnline shopAutodienstenFinancieelLenenDieet & GezondEten & DrinkenDienstenAlgemeenApps

Ervaringen Kookpunt.nl


Ben jij op zoek naar een online shop waar jij al jouw kook- en bakgerei kunt bestellen? Wellicht is Kookpunt.nl dan wel interessant voor jou! In dit LuminaBlog bedrijfsprofiel kun je meer te weten komen over dit bedrijf.

Op Kookpunt.nl vind je een breed assortiment aan kookspullen, keukens en bijbehoren voor zowel hobbykoks als professionele koks. Het bedrijf opereert in de Benelux en heeft zowel een online shop als maar liefst 4 verschillende fysieke vestigingen in Rotterdam. Namelijk Kookpunt, Kookpunt Espresso, Espresso Service & Reparaties en Kookpunt Webwinkel. De totale oppervlakte van de winkels is ruim 3.000 vierkante meter en hiermee is Kookpunt één van de grootste kookwinkels in de Benelux. Bij Kookpunt.nl zul je veel verschillende artikelen vinden in o.a. de volgende categorieën: keukenapparatuur, pannen, koffie & thee, bakken, messen, keuken, BBQ en tafelen. Tevens organiseert Kookpunt veel events omtrent het gebruik van de producten en kun je zelfs je messen laten slijpen in de fysieke winkel.

Bovendien zijn service en expertise belangrijke begrippen bij Kookpunt.nl. Zo heeft het bedrijf meer dan 60 jaar ervaring in de verkoop van kookartikelen en kun je bij het bedrijf terecht met al je vragen.

De geschiedenis van Kookpunt.nl

Oorspronkelijk begon het bedrijf als een kleine Rotterdamse messenslijperij, maar het is uiteindelijk uitgegroeid tot één van de grootste kookwinkels voor de hobby- en proffesionele kok in de Benelux. De allereerste website van Kookpunt ging live in 2000 en vanaf 2010 konden klanten ook daadwerkelijk online producten bestellen. Tegenwoordig verzendt het bedrijf vele pakketten per dag.

Verzending en bezorging bij Kookpunt.nl

Wanneer je op werkdagen voor 23:00 bij Kookpunt.nl bestelt, zul je je bestelling de volgende dag ontvangen. Wanneer je in het weekend voor 23:00 bestelt, ontvang je je artikelen de volgende maandag. Kookpunt.nl kan jouw bestelling op 3 verschillende manieren versturen. Namelijk via de pakketdienst van PostNL, briefpost of met grootvervoer. Bij verzending via de pakketdienst ontvang je een Track & Trace-code, zodat je ongeveer weet wanneer de bezorger je pakketje komt bezorgen. Bestellingen die door de brievenbus passen worden verstuurd via de briefpost van PostNL. De verzendkosten hiervoor zullen altijd €6,95 bedragen.

Bestellingen die een gewicht van meer dan 30 kg hebben of van grote omvang zijn worden door een externe bezorgdienst geleverd. Kookpunt.nl neemt dan contact met je op om een afspraak te maken betreffende de bezorgdatum.

In Nederland en België profiteer je van gratis verzending wanneer je bestelling een waarde heeft van €30,- of meer. Bij een bestelling onder de €30,- betaal je €6,95 verzendkosten.

Je kunt je bestelling ook zelf komen afhalen in de fysieke vestiging in Rotterdam. Je ontvangt dan een e-mail zodra je bestelling klaarligt om afgehaald te worden.

Klantenservice van kookpunt.nl

Bij vragen, opmerking, klachten en/of suggesties kun je contact opnemen met de klantenservice van Kookpunt.nl door het contactformulier op de website in te vullen. Daarnaast kun je er ook voor kiezen om te bellen naar 010 443 10 77 of te videobellen via Whatsapp (+31 6 82 98 94 37). Heb je vragen over (artikelen op) de webshop, over je bestelling of bezorging bel dan naar de Kookpunt Webwinkel via 010 443 10 75.