Keukenspeciaal.nl
Keukenspeciaal.nl verkoopt producten die je van dienst zijn in de keuken. Ze verkopen alles behalve de keukens zelf. Consumenten, ZZP'ers, installateurs en grootverbruikers rekenen zich tot de klanten van Keukenspeciaal.nl. De website is onderdeel van VEAD, Van Engelen advies & consultancy. Je kunt de bestellingen in de webshop van Keukenspeciaal.nl kopen. Als je een product wilt kopen 'moet' je eerst een hoofdcategorie selecteren. Je kunt onder andere kiezen uit LED verlichting, Halogeen verlichting, contactdozen, QInside draadloze opladers, Kitchen Track, Spoelbakken en anderen.
Bestellingen
Als je iets wilt bestellen moet je een aantal stappen volgen. Selecteer eerst je artikel en doe deze in je online winkelwagen. Je kunt dan verder winkelen of naar de kassa gaan om af te rekenen. Als je een account hebt moet je inloggen. Mocht je deze niet hebben moet je de gevraagde gegevens invoeren. Je kunt er ook voor kiezen om je direct te registreren. Als je een account hebt maar een ander afleveradres wilt invoeren dan is dat mogelijk. Vervolgens is het tijd om afrekenen. Je kunt op verschillende manieren betalen. Volgens het bedrijf is iDEAL de betaalwijze waar het meest voor wordt gekozen. Je kunt de leverdatum kiezen. Als een product voorradig is kan deze de volgende werkdag al bezorgd worden. Als je jouw bestelling hebt afgerond zul je een bestelbevestiging per e-mail ontvangen.
Verzendinformatie
Je kunt je order op verschillende wijzen laten bezorgen. Het behoort eveneens tot de mogelijkheden om je bestelling op te halen. Als je iets voor 14:00 uur besteld kun je deze bestelling de volgende werkdag in huis hebben. Bestellingen die in het weekend worden gedaan worden op maandag verwerkt. Deze kunnen op dinsdag worden afgeleverd.
Als je iets koopt voor meer dan € 50,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor orders onder de € 50,- geldt een verzendbedrag ad € 6,95. Je hebt eveneens de mogelijkheid om je bestelling op te halen bij een leverancier. Mocht je dit willen doen dan moet je contact met de klantenservice van Keukenspeciaal.nl opnemen.
Retourneringen
Een artikel mag alleen onder bepaalde voorwaarden retour gestuurd worden. Zo dient een retour binnen 15 dagen aangemeld te worden. Je kunt dit telefonisch of via e-mail melden. Je moet bij deze communicatie je factuurnummer vermelden. Vanaf het moment dat je retour is aangemeld moet je bestelling binnen 15 dagen teruggestuurd worden. De originele verpakking mag geen schade bevatten. Als dit wel het geval is dan zal de retour niet geaccepteerd worden. Als een retour aan alle voorwaarden voldoet, dan zal het geld teruggestort worden.
Klachten en suggesties
Heb je een klacht of suggestie voor deze onderneming? Keukenspeciaal.nl wordt hier graag van op de hoogte gebracht. Keukenspeciaal.nl gebruikt feedback om de website, het assortiment en service te verbeteren. Er wordt aangegeven dat de klant altijd centraal staat. Het kan voorkomen dat je onverhoopt met een nare ervaring te maken krijgt. Dat vinden ze bij Keukenspeciaal.nl erg vervelend. Ze willen hun uiterste best doen om je uiteindelijk toch tevreden te laten zijn. Daarnaast willen ze ook dolgraag leren van hun fouten. Als je een klacht hebt word je verzocht contact met het bedrijf op te nemen. Ze gaan samen met jou op zoek naar een gepaste oplossing.
Bijna alle bestellingen kunnen gevolgd worden met een trackingnummer. Bij de meeste koeriersdiensten noemen ze dit een Track & Trace code. Op het moment dat je bestelling is verzonden zul je daar een e-mail van ontvangen. In deze e-mail ontvang je ook je Track & Trace code.