Kantoormeubelen Plus
Ben jij op zoek naar hip ergonomisch design kantoormeubilair? Wellicht is de webshop van Kantoormeubelen Plus dan wel een geschikte partij voor jou! Kantoormeubelen Plus is aanbieder van producten op het gebied van kantoorinrichting, maar ook voor thuis. Doordat bijna alle producten van Kantoormeubelen Plus op voorraad zijn, kan het bedrijf jouw bestelde producten snel leveren. Het bedrijf biedt een breed assortiment in bureaus, bureaustoelen, vergaderstoelen, vergadertafels, receptiemeubilair en meubilair voor in de kantine. Daarnaast kun je er ook loungemeubelen, statafels, lampen, eetkamertafels, barkrukken en eetkamerstoelen bestellen. Wil jij meer weten over Kantoormeubelen Plus? Lees dan dit LuminaBlog bedrijfsprofiel.
Over Kantoormeubelen Plus
De visie van Kantoormeubelen Plus draait om het leveren van producten van hoge kwaliteit die tegelijkertijd betaalbaar zijn. Het bedrijf kan dit bereiken doordat zij de producten rechtstreeks aan de klant leveren. Kantoormeubelen Plus produceert de meubelen namelijk zelf en levert ze daarna direct aan de klant. Ook verkoopt het bedrijf producten van verschillende topmerken. Een aantal van deze topmerken zijn Bill & Me, Box, Giardino, Kantoormeubelen Plus, Juwel, Zuiver, Sistec, ABC kantoormeubelen, Salvus, Schaffenburg en Dutch Decor.
Verzending en bezorging bij Kantoormeubelen Plus
Wanneer je bestelling een orderwaarde heeft van minder dan €20, dan bedragen de verzendkosten €4,95. Alle bestellingen met een orderwaarde van €20 of meer worden gratis bezorgd door zowel Nederland als België. Echter, soms kan het zo zijn dat je bestelling met een externe vervoerder moet worden verstuurd. Dit brengt extra kosten met zich mee en deze dienen door de klant te worden betaald.
Bovendien streeft Kantoormeubelen Plus naar een levertijd van tussen de 1 en 15 werkdagen. Dit hangt echter af van het artikel dat je besteld hebt. Sommige meubels kunnen sneller geleverd worden en sommige meubels (vooral grotere meubels) hebben een langere levertijd. Je zult hierover tijdens het orderproces op de hoogte worden gehouden.
Account en nieuwsbrief van Kantoormeubelen Plus
Nieuwe klanten van Kantoormeubelen Plus hebben de mogelijkheid om een account aan te maken op de website van Kantoormeubelen Plus. Met een account kunnen klanten o.a. het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan en bestellingen bekijken en volgen.
Daarnaast heb je ook de mogelijkheid om je in te schrijven voor de online nieuwsbrief van Kantoormeubelen Plus. Deze nieuwsbrieven staan vol met nieuws, ideeën, tips en interieur inspiratie voor kantoor en thuis. Je kunt je gemakkelijk inschrijven door je e-mailadres in te vullen op de website van Kantoormeubelen Plus.
Betaalmethoden bij Kantoormeubelen Plus
Bij Kantoormeubelen Plus heb je de mogelijkheid om te betalen met verschillende betaalmogelijkheden. Zo kun je betalen met iDEAL, VISA, Mastercard, Afterpay, Klarna, American Express en voor de Belgische klanten: Mister Cash.
Contact met de klantenserivce van Kantoormeubelen Plus
Heb je een vraag, wil je persoonlijk advies ontvangen of wil je een klacht indienen? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Kantoormeubelen Plus. Dit kun je doen door te bellen naar 010 30 35 300 of een e-mail te sturen naar info@kantoormeubelenplus.nl. Vergeet niet om eerst de veelgestelde vragen pagina te raadplegen voordat je contact opneemt. Wellicht staat het antwoord op jouw vraag hier namelijk al tussen.
Daarnaast kun je er ook voor kiezen om het contactformulier op de website van Kantoormeubelen Plus in te vullen.