JHP Fashion
JHP Fashion is een online webshop waar je kleding van luxe merken kunt bestellen. Er worden producten verkocht van merken zoals Dsquared2, Parajumpers, Airforce en Phillipp Plein. Dit zijn volgens JHP Fashion gerenommeerde merken. Je kunt de producten niet alleen in de webshop kopen. JPH Fashion heeft namelijk ook twee fysieke kledingwinkels op de Nieuwendijk in Amsterdam. In deze shops staat goede service verlenen aan klanten hoog in het vaandel. De modewinkel geeft aan dat JPH Fashion al ruim 10 jaar een begrip is in de hoofdstad. Op het moment van schrijven kun je al 5 jaar producten via de webshop aanschaffen.
Betalen en contact
Wil je een online bestelling betalen? Je kunt dit op verschillende manieren doen. Er wordt door JHP Fashion aangegeven dat je altijd veilig kunt betalen. De betaalmethodes zijn onder andere iDEAL, In3, creditcard, PayPal, Afterpay en Bancontact / Mister Cash.
Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice van het hoofdkantoor. Als je telefonisch contact wil opnemen kun je dit doen via telefoonnummer +31 206265759. Je kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@jhpfashion.nl. Het kan voorkomen dat de klantenservice gesloten is. Je kunt dan te allen tijde een bezoek aan één van de winkels brengen.
Verzendinformatie
Als je iets voor 13:00 uur besteld ontvang je je pakket dezelfde dag nog in huis. Voor bestellingen boven de € 40,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Levertijden kunnen afwijken tijdens feestdagen en actiedagen zoals Black Friday. Het kan handig zijn hier rekening mee te houden als je gaat bestellen. Er bestaat eveneens een mogelijkheid om artikelen 's middags te bestellen en 's avonds in huis te hebben. Je dient hier dan voor te kiezen tijdens het online bestelproces.
Retourneringen
Als je niet tevreden bent met je bestelling dan kun je deze omruilen voor een andere maat of kleur. Een omruil kan volgens deze onderneming snel gerealiseerd worden. Klanten hebben een bedenktermijn van 14 dagen. Mocht je binnen deze periode iets retourneren hoef je geen opgave van reden voor terugsturen door te geven. Het totale orderbedrag zal dan inclusief verzendkosten worden gecrediteerd.
Het terug te betalen bedrag zal binnen 14 werkdagen op je rekening worden gestort. Als je binnen deze 14 dagen geen terugbetaling hebt ontvangen is het verzoek om contact op te nemen met de klantenservice. Zij zullen dan uitzoeken waarom de betaling nog niet heeft plaatsgevonden. Dit wordt dan alsnog in orde gemaakt. Je dient er rekening mee te houden dat de retour verzendkosten wel voor rekening van de klant komen.
Handige weetjes
Het bedrijf stelt in ieder geval altijd haar best te doen om een pakket goed bij je af te leveren. Het kan onverhoopt gebeuren dat je een verkeerde levering hebt ontvangen. Het kan soms bijvoorbeeld voorkomen dat iets verkeerds wordt ingepakt. Mocht dit bij jou het geval zijn moet je contact opnemen met deze onderneming. Er wordt vervolgens samen gekeken naar een goede oplossing. Indien gewenst zal het juiste item apart worden gehouden. Het goede product wordt alsnog naar je verzonden. Je moet het foutieve product terugsturen. De verzendkosten worden door het modebedrijf vergoed.
Het kan gebeuren dat een item is uitverkocht. Mocht dit zo zijn zal er zo snel mogelijk contact met je worden opgenomen. Jullie gaan dan op zoek naar een oplossing. Als jullie er niet uitkomen zal het bedrag binnen 2 dagen naar je teruggestort worden.