JBL

JBL is een Amerikaans bedrijf dat hoofdtelefoons en luidsprekers produceert. Deze organisatie bestaat uit 2 onafhankelijke divisies. JBL Consumers, de divisie die zich focust op hoofdtelefoons en luidsprekers voor particulieren, en JBL Professional, de divisie die zich focust op audioapparatuur voor professionelen, inclusief bedrijven, artiesten, DJ's en cinema. JBL is onderdeel van Harman International. Webshop Je kunt de producten in de online webshop kopen. Als je een product wilt kopen moet je eerst kiezen uit luidsprekers, koptelefoons, gaming, sale en outlet. JBL geeft als voordelen aan dat je producten bij hun gratis worden verzonden, er een 30 dagen geld terug garantie van kracht is en je van levenslange ondersteuning gebruik kunt maken. Bezorginformatie Als je iets besteld, worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Op het moment dat een bestelling de deur uit gaat, kun je deze online volgen. Nadat je bestelling aan koeriersbedrijf DPD is aangeboden, zul je via de e-mail een verzendbevestiging ontvangen. In dit schrijven vind je ook je Track & Trace nummer. Met dit speciale nummer kun je via de website van DPD volgen waar je pakket zich bevindt. Als je een bestelling doet kun je aangeven waar deze afgeleverd dient te worden. Mocht je na 5 werkdagen niks hebben ontvangen word je verzocht contact op te nemen met de klantenservice van de Harman Online Shop.Retourneringen Als je een bestelling retour wilt sturen, moet je een aantal stappen volgen. Klik allereerst op Bestelstatus. Je vult je bestelnummer, achternaam en postcode in. Vervolgens zal je bestelling worden weergegeven. Klik op retour voor 'geld teruggave' en kies vervolgens het item dat je wilt retourneren. Daarna zul je een bevestiging per e-mail ontvangen. In deze e-mail staat een retourautorisatienummer vermeld. Je ontvangt in het schrijven eveneens een speciaal retourlabel. Mocht je ergens niet uitkomen kun je altijd contact opnemen met de klantenservice. Je kunt ze contacten per e-mail, chat of telefoon. De contactgegevens staan vermeld op de website van JBL. KlachtenprocedureMocht een klant niet blij zijn met een product of dienstverlening, kan er een klacht worden ingediend. Dit moet binnen een redelijke termijn gebeuren. Zorg dat je klacht volledig en duidelijk wordt omschreven. Je dient je klacht in bij de klantenservice van Harman. Deze afdeling is bereikbaar via telefoonnummer +31 207960986 of mailadres customer.support@harman.com. Als je een klacht bij Harman neerlegt, dan zal deze binnen een termijn van tien werkdagen beantwoord worden. Het kan voorkomen dat het bedrijf langer de tijd nodig heeft om een klacht te verwerken. In dergelijke situaties zul je hiervan op de hoogte worden gebracht. Je zult dan een indicatie ontvangen van wanneer je een reactie mag ontvangen. E-Learning-systeemVia een speciaal 'E-Learning-systeem' kun je leren over hifi- en audioproducten van Harman. JBL omschrijft dit als leuk en interessant. Je krijgt niet alleen de nieuwste modellen van JBL te zien, maar je krijgt ook de kans om de andere Harman-merken te bestuderen, evenals belangrijke technologieën achter de producten. Voer het E-Learning-systeem in, selecteer JBL en bestudeer je favoriete model met draagbare luidsprekers en koptelefoons.Aan het einde van elke E-Learning-module vind je een quiz met 10 meerkeuzevragen. Elke vraag heeft 5 mogelijke antwoorden en je zult het juiste antwoord moeten selecteren. De quiz is volgens het bedrijf leuk en zal je helpen om jezelf te evalueren. Als je niet tevreden bent met je totaalscore, kun je de E-Learning-module altijd nog eens herhalen. Houd er rekening mee dat alle vragen puur gerelateerd zijn aan de trainingsinhoud. Bekijk via LuminaBlog nog meer informatie over uiteenlopende bedrijven.