Homedeco
HomeDeco voorziet interieurliefhebbers dagelijks van wooninspiratie. Ze doen dit vanuit een passie voor wonen. De medewerkers van HomeDeco volgen de nieuwe trends, mooie artikelen en interieurfoto's. Ter inspiratie heeft HomeDeco een app laten bouwen waar je ruim 30.000 foto's van interieurs kunt bekijken. Je kunt hiermee bij de mensen thuis kijken. Je neemt een kijkje bij mensen die ook dol zijn op interieurs.
Nieuwe trends
Als je jouw gewenste item hebt gevonden kun je deze direct bestellen. Dit doe je via HomeDeco.nl. Op het platform zijn meer dan 100 verkopers met ruim 100.000 items aangesloten. Het bedrijf stelt dat er voor iedereen wel iets te vinden is. Er zijn bloggers en stylisten voor HomeDeco actief. Zij houden klanten graag op de hoogte van de allernieuwste trends in relatie tot interieur en wonen. Ze doen er volgens het bedrijf alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Bestelinformatie
Als je iets wilt bestellen dien je allereerst een account aan te maken. Zij hebben dan je bestelgegevens met als voordeel dat je deze niet steeds hoeft door te geven. Een ander voordeel is dat je je eigen bestelhistorie kunt inzien.
Mocht je jouw adres of contactgegevens willen aanpassen, dan is dit mogelijk. Je dient HomeDeco dan een bericht te sturen met hetgeen je wilt wijzigen. Zij zullen dit dan voor je aanpassen. Mocht de wijziging betrekking hebben op een bestaande bestelling, dan doen ze er alles aan om dit zo spoedig mogelijk aan de verkoper door te geven. Ze proberen het probleem onmiddellijk voor je op te lossen.
Verzendinformatie
De verzendkosten wisselen vaak per fabrikant. Als je iets besteld staan de kosten duidelijk aangegeven in je online winkelmandje. Als je items van diverse verkopers koopt kan het zijn dat je meerdere keren verzendkosten moet betalen. Mocht je hier een vraag over hebben kun je altijd contact met het personeel van HomeDeco opnemen. Het kan voorkomen dat de verzendkosten voor Nederland en België verschillen.
Retourinformatie
Mocht je iets gekocht hebben kun je deze binnen een termijn van 14 dagen aanmelden als retour. Deze termijn gaat in op het moment dat je de producten hebt ontvangen. Retourneren of ruilen kun je via jouw 'mijn bestellingen' overzicht doen. Je dient de retour items te selecteren en door te geven waarom je deze wilt ruilen of retourneren. Daarna zie je welke retourprocedure je moet volgen. Je zult zo snel mogelijk een e-mail krijgen met retourinstructies. Vanaf dat moment heb je 14 dagen de tijd om je artikel terug te sturen naar de verkoper.
Wetenswaardigheden
Het kan onverhoopt voorkomen dat je ergens een klacht over hebt. Er wordt door HomeDeco aangegeven dat ze dit erg vervelend vinden. Ze stellen er alles aan te doen om een passende oplossing te vinden.
HomeDeco draagt graag bij aan maatschappelijke projecten. Zo kun je met je bestelling de Voedselbank steunen. Er wordt aangegeven dat een groot aantal mensen in ons land onder de armoedegrens leven. De voedselbank helpt deze mensen door ze van eten en drinken te voorzien. Ze willen, samen met haar klanten, honger binnen Nederland tegengaan. Je kunt bij het afrekenen de kortingscode 'ikdraagbij' gebruiken. Dan zal er 5% gedoneerd worden aan de voedselbank. Je zult hierdoor 2,5% korting op je volgende aankoop krijgen.
Feedback
Heb je een vraag, opmerking en/of feedback voor deze organisatie? Ze geven aan dit graag van je te horen. Het verzoek is om dan contact op te nemen via het contactformulier dat online benaderbaar is via hun website. Voordat je dit doet kun je ook een kijkje nemen bij de veel gestelde vragen en bijbehorende antwoorden. Wellicht word je daardoor al geholpen. Bekijk via LuminaBlog nog meer informatie over bedrijven met een online shop.