Floryday
Floryday is een online shop waar je kleding zoals damesmode en accessoires kunt kopen. Floryday is geregistreerd in Hong Kong. Vanuit dat land worden de producten verzonden naar meer dan 100 landen wereldwijd. De mensen van Floryday zijn naar eigen zeggen toegewijd om stijlvolle modetrends naar je toe te brengen, waar je ook bent. Floryday stelt een toegewijde en professionele klantenservice te hebben. Zij bedienen klanten overal ter wereld zoals in de Verenigde Staten, Europa, Noord-Amerika en het Midden-Oosten.
Missie
Floryday geeft aan op een missie te zijn om hoogwaardige producten te leveren. Dit doen ze aan de meest vertrouwde bedrijven ter wereld. Daarnaast wordt er aangegeven dat ze klanten een inspirerende plek bieden waar ze veel gevraagde producten kunnen ontdekken. Deze kun je volgens Floryday tegen goede prijzen kopen. Er wordt volgens het bedrijf continu in de gaten gehouden wat de laatste ontwikkelingen op modegebied zijn.
Verzendinformatie
Floryday geeft aan samen te werken met grote internationaal opererende vervoersbedrijven zoals DHL, UPS en EMS. Er worden twee verzendmethoden aangeboden die allebei een verschillende verzendtijd hebben. Je kunt tijdens het afrekenproces op de bestel informatie pagina kiezen voor een versnelde verzending of standaardverzending. Floryday stelt haar best te doen om artikelen binnen 7 dagen te verzenden. Hoe lang het ongeveer duurt voordat de producten bij je worden afgeleverd, kun je het beste via de website van Floryday bekijken.
Nadat je de betaling hebt voltooid, wordt er een automatische e-mail ter bevestiging van de bestelling verzonden naar het e-mailadres dat je hebt gebruikt om de bestelling te plaatsen.
Retourbeleid
Wil je een artikel retourneren of ruilen? Neem dan eerst een kijkje bij het retourbeleid. Als je iets retour wilt sturen dan dien je een online formulier in te vullen. Selecteer vervolgens je artikelcode en verstrek de details voor de retourzending. Zodra je het retouradres en de instructies hebt ontvangen, moet je jouw artikelen zorgvuldig verpakken en je retourpakket verzenden met een traceerbare koerier. Stuur je trackingnummer voor de retourzending of een foto van de ontvangstbevestiging naar de klantenservice. Ze zullen de retour verwerken op het moment dat je pakket is aangekomen.
Mocht je een defect artikel hebben ontvangen en deze terug willen sturen, dan kun je dit in een e-mail aangeven en via het online formulier verzenden. Op deze wijze kun je de serviceafdeling bereiken. Zo kunnen ze je retour verwerken en zal de serviceafdeling je op de hoogte houden van je retourzending. Je moet bij het indienen van het ticket de artikelcode doorgeven en je kunt hier ook een beschrijving geven van het artikel met een paar foto's om jouw probleem te verduidelijken.
Klantenservice
Heb je een vraag, opmerking en/of feedback voor Floryday? Je doet er verstandig aan om eerst een kijkje in het 'FAQ' gedeelte te nemen. Je leest daar veel gestelde vragen en bijbehorende antwoorden. Als je hierna niet hebt gevonden wat je zoekt kun je een e-mail sturen naar service@floryday.com. Er wordt aangegeven dat het bedrijf vervolgens binnen 24 uur contact met je zal opnemen.
Het kan onverhoopt gebeuren dat je de e-mail niet hebt ontvangen. Je dient dan een kijkje te nemen in je spambox. Het antwoord is eveneens te lezen in je persoonlijke account bij Floryday.
Betalen
Je kunt bij Floryday met verschillende betaalmethodes betalen. Zo kun je onder andere betalen via credit card, PayPal en anderen. Je kunt voor gedetailleerde informatie over betalingen het beste een kijkje nemen op de betaalpagina van Floryday. Er kan met circa 31 verschillende soorten valuta betaald worden. Bekijk via LuminaBlog nog meer informatie over online shops van allerlei bedrijven.