LuminaBlog
VerzekeringenEnergieTelecomVakantieDatingOnline shopAutodienstenFinancieelLenenDieet & GezondEten & DrinkenDienstenAlgemeenApps

Ervaringen Eurotops


Ben je zoekende naar een postorderbedrijf? Wil je iets kopen op het gebied van tuin, techniek, vrije tijd, huishouden & wonen, lichaamsverzorging, sieraden, uurwerken, herenmode en mannenaangelegenheden? Bekijk via LuminaBlog welke informatie er over Eurotops bekend is.

Wat is Eurotops?

Eurotops is een postorderbedrijf. Volgens het bedrijf zijn ze al 30 jaar succesvol. Het bedrijf stelt in te spelen op de wensen van personen vanaf 50 jaar. Eurotops is in 1985 opgericht in Duitsland. Je kunt producten bij Eurotops online bestellen. Vervolgens kun je volgens het bedrijf gebruik maken van goede service en moderne bestelmethodes. Er worden allerlei unieke en nieuwe producten geleverd. Dit doen ze wereldwijd. De producten worden bezorgd op het adres wat jij hebt opgegeven. Er zijn meer dan 800.000 klanten die bijzondere producten via Eurotops kopen. Zij streven een hoog niveau van esthetiek, functionaliteit en kwaliteit na. Op het moment van schrijven werken er circa 80 medewerkers bij Eurotops. De personeelsleden van het bedrijf zijn altijd op zoek naar innovatieve producten.

how i run my online art shop (supplies, costs, etc)💫

Bestellen

Je kunt binnen een paar stappen bestellen. Kies allereerst een artikel uit en drop deze in je online winkelwagen. Je kunt op je account inloggen of een nieuw account aanmaken. Vervolgens kies je jouw betaalmethode, waarna het tijd is om de bestelling af te sluiten. Je zult via de e-mail een bevestiging van je bestelling ontvangen.

Je kunt op diverse manieren betalen. Dit doen ze om je online winkelervaring zo comfortabel en aangenaam mogelijk te maken. Je kunt de betaalmethode kiezen waar je voorkeur naar uitgaat. Op dit moment kun je onder andere betalen via iDEAL, PayPal en je creditcard. Je kunt eveneens een reguliere overschrijving vanaf je eigen bank doen. Klanten kiezen meestal voor kopen op rekening. Mocht je gebruik maken van ‘kopen op rekening’ betaal je pas nadat je jouw bestelling daadwerkelijk hebt ontvangen. Je hebt vanaf dat moment 14 dagen de tijd om te betalen. Op dit moment is ‘kopen op rekening’ de meest populaire betaalmethode onder de klanten van Eurotops.

Verzendinformatie

Er wordt samengewerkt met verschillende koeriersbedrijven. Deze samenwerkingen zijn in het leven geroepen zodat je bestelling zo snel, veilig en goedkoop mogelijk bij je zal worden afgeleverd. Mocht je een bestelling binnen Nederland doen dan zijn de kosten per verzending € 5,99. GLS is een koeriersbedrijf waarmee wordt samengewerkt. Zij zorgen binnen Nederland dat je jouw bestelling tussen 2 en 5 werkdagen zal ontvangen. Deze worden naar het opgegeven leveringsadres gestuurd. Mocht je zelf niet thuis zijn word je pakket bij de buren afgeleverd. Als de buren niet thuis zijn gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde GLS afleverpunt. Je zult per e-mail een track & trace code ontvangen. Met deze speciale code kun je jouw bestelling van deur tot deur volgen. Op de orderbevestiging lees je de meest actuele levertijden.

Klachtenpagina

Mocht je een klacht hebben over de service of een product, dan kun je een klacht indienen. Er is een speciale klachtenregeling van kracht. Het verzoek is om in eerste instantie een klacht in te dienen via het contactformulier. Je krijgt in eerste instantie geen ontvangstbevestiging van je klacht. Het bedrijf geeft aan je binnen 14 dagen een reactie te sturen. Mocht je niet tevreden zijn met de oplossing, kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt je klacht eveneens voorleggen aan een Geschillencommissie. Deze commissie is benaderbaar via het Europees ODR Platform.