EP:

Wil je een nieuwe TV kopen? Heb je behoefte aan producten op het gebied van geluid of je keuken? Bij EP: kun je allerlei verschillende producten kopen. Bekijk via LuminaBlog welke informatie er over EP: bekend is. Je kunt op dit platform nog meer informatie lezen over allerlei bedrijven en organisaties. Wat is EP:? Bij EP: kun je online of in één van de 100 winkels producten kopen. Je kunt de producten onderverdelen in: TV, geluid, wassen & drogen, keuken, huishoudelijk & wonen, persoonlijke verzorging, computer & telefonie, service en advies. De medewerkers van EP: geven je graag advies en bieden je met alle liefde de beste service.Bestellen Wil je een bestelling doen. Je moet uiteraard eerst een artikel op het oog hebben. Alle producten vind je via de hoofdnavigatie op de website van EP:. Als je op het online winkelmandje klikt heb je jouw product geselecteerd. Vervolgens kun je in een aantal stappen je andere wensen doorgeven. Je kunt dan denken aan de bestelling die je kunt afhalen of die je liever laat bezorgen. Op het moment dat je daadwerkelijk een bestelling plaatst, word je verzocht om je informatie op een formulier in te vullen. Je kunt dit ook doen door een account aan te maken. De volgende keer als je gaat bestellen kun je dan sneller bestellen. Belangrijke gegevens en betaalopties worden allemaal beveiligd met een SSL verbinding. Bezorginformatie DHL zorgt ervoor dat bestellingen bij de klanten worden bezorgd als er online besteld is. Op het moment dat je een bestelling hebt gedaan zul je een trackingcode ontvangen. Met deze speciale code kun je jouw bestelling van deur tot deur volgen. Op het moment dat je niet thuis bent krijg je een briefje door je brievenbus. Hierop staat geschreven wanneer het volgende bestelmoment zal plaatsvinden. Mocht je dan weer niet thuis zijn kun je jouw bestelling bij een DHL-afhaalpunt ophalen. Het koeriersbedrijf kan helaas geen oude apparaten als retour mee terug nemen. Bedenkinformatie Je kunt gebruik maken van de 14 dagen bedenktermijn. Dit kun je bijvoorbeeld doen als je niet tevreden bent met je bestelling. Je hebt dan de mogelijkheid om het artikel te retourneren. Dit valt officieel onder het herroepingsrecht. Op het moment dat jouw herroeping wordt aangemeld heb je 14 dagen om het terug te sturen. EP: is aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel organisatie. Klantenservice De medewerkers zijn op allerlei diverse manieren te bereiken, voor opmerkingen, vragen en/of feedback. Mocht je vragen over openingstijden en/of producten die je in de winkel hebt gekocht hebben, kun je het beste contact opnemen met de winkel. De algemene klantenservice is te bereiken via het telefoonnummer: 0800-7278637. Je kunt de servicemedewerkers op werkdagen bereiken vanaf 08:30 uur tot 18:00 uur. Mocht je een mail willen sturen kun je dat doen naar klantenservice@ep.nl. De medewerkers van EP: stellen hun best te doen om binnen een werkdag te antwoorden. Betalingen Je kunt op diverse manieren betalen. Mocht je online een aankoop willen doen kun je onder andere betalen via iDEAL, creditcard, PayPal en AfterPay. Mocht je alle betaalmogelijkheden, informatie en details over betalen willen weten, verwijzen we je naar de website van EP:. Handige weetjes Ben je er benieuwd naar waar je jouw factuur kunt vinden? Je kunt je factuur vinden in de betaalbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen. Je kunt een factuur te allen tijde via EP: opvragen. Mocht je een product in de winkel hebben gekocht kun je contact opnemen via 0800 727 86 37 of klantenservice@ep.nl. Het bedrijf geeft aan je sneller van dienst te kunnen zijn als je het ordernummer binnen handbereik hebt.