Desko
Ben je op zoek naar kantoormeubelen? Zoek je een bedrijf die ook gespecialiseerd is in project- en interieurinrichting?
Wellicht is Desko een interessante organisatie voor jou. Bekijk via LuminaBlog welke informatie er over Desko bekend is.
Wat is Desko?
Desko is leverancier van kantoormeubelen met als specialisatie interieur- en projectinrichting. Het bedrijf valt onder de paraplu van het moederconcern Decorum.
Er wordt gewerkt met diverse merken en designers. Omdat ze daar mee werken zijn ze in staat om klanten een groot en afwisselend aanbod te kunnen aanbieden. Het aanbod bestaat op het moment van schrijven uit ruim 5000 producten.
Mocht je willen weten op welke manier je kunt samenwerken met het bedrijf, ben je van harte welkom om contact op te nemen. Je kunt een plan bespreken of een vrijblijvend adviesgesprek inplannen. Voordat je naar de producten/diensten van het bedrijf op de website gaat, kun je eerste kiezen uit kantoormeubelen, projectinrichting, circulair inrichten, thuiswerken en projecten.
Geschiedenis
Het bedrijf is op de helft van de vorige eeuw opgericht. Decorum, het moederbedrijf van Desko, richt zich met name op de verhuur van meubelen op kantoor en de verkoop van gebruikte meubelen. Tijdens de recessie in Nederland werd ingespeeld op de vraag naar meubelen voor een goede prijs.
Desko Kantoormeubelen is officieel in 2005 opgericht. Inmiddels heeft Desko vele klanten. Zij worden door Desko voorzien van een complete kantoorinrichting.
Merken
Er worden uitsluitend artikelen van gerenommeerde A-merken verkocht. Volgens de medewerkers van Desko hebben de A-merken vaak een mooie historie.
De merken worden omschreven als een combinatie van visie en stijl van jonge designers tot blijvende klassiekers. Bij de klassiekers straalt ambacht, vakmanschap en familiehistorie van de merken af. De mensen van Desko werken graag samen met deze gerenommeerde merken.
Leverinformatie
Het bedrijf heeft service en betrouwbaarheid hoog in het vaandel staan. Vrijwel alle artikelen uit het assortiment zijn leverbaar.
Hierdoor kan het bedrijf inspelen op de wensen van de klant. Meubels die gebruikt zijn, zijn zo goed als altijd leverbaar.
In de regel worden de items binnen 1 tot 5 werkdagen geleverd. Mocht je nieuw kantoormeubilair bestellen kan de levertijd variëren.
Het bedrijf heeft een centraal magazijn in Amsterdam. Vanuit deze plek worden de leveringen via een eigen transportdienst bezorgd door heel Nederland. Er wordt ook bezorgd in België en Duitsland.
Bestellen
Mocht je een bestelling willen doen kun je dit binnen een paar stappen doen. Als je jouw product hebt gevonden dien je deze toe te voegen aan je online winkelwagen. De stappen die je dan moet volgen spreken voor zich.
Heb je iets besteld en wil je jouw bestelling wijzigen? Dit is mogelijk als je bestelling het magazijn nog niet heeft verlaten. Mocht je iets willen wijzigen dan dien je zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice.
Betalen
De betaalcondities hangen af van afspraken die worden gemaakt. Deze worden volgens het bedrijf altijd vastgelegd in de offerte.
In dat document worden ook speciale condities en eventuele bijzonderheden van een order opgenomen. Mocht je een betaling willen doen kun je dat via diverse betaalmethodes realiseren.
Je moet dan denken aan betaalmethodes zoals PayPal, iDEAL, pinnen en contant betalen bij aflevering. Er kan eveneens per creditcard betaald worden. Er wordt aangegeven dat betalen via iDEAL de makkelijkste manier is.
Herroepingsrecht
Als klant kun je onverhoopt niet tevreden zijn over een product dat je bij het bedrijf hebt gekocht. Je kunt dan gebruik maken van het herroepingsrecht.
Je dient het product dan binnen 14 dagen retour te sturen. Mocht je gebruik maken van het herroepingsrecht dan hoef je geen reden van terug sturen op te geven.
Er zijn wel voorwaarden aan verbonden. Zo moet je het item in de originele verpakking en staat naar het bedrijf retourneren.