Designonline24
Ben je op zoek naar een webshop waar je meubels voor thuis, kantoor en horeca kunt kopen? Wellicht is DesignOnline24 een interessante organisatie voor jou. Bekijk via LuminaBlog welke informatie er over DesignOnline24 bekend is.
Wat is DesignOnline24?
DesignOnline24 is een webwinkel waar je trendy Lounge- & Design meubels voor thuis, kantoor en horeca kunt kopen. Je kunt ook items bestellen voor in de tuin.
DesignOnline24 is officieel gecertificeerd door de Stichting Webshop Keurmerk. Dat wil zeggen dat je veilig en betrouwbaar in deze webshop kunt kopen.
Bestellen
Je kunt een bestelling binnen 4 stappen realiseren. Zo kun je zelf online bestellen.
Mocht je dit willen doen zoek je eerst op wat je wilt bestellen. Vervolgens klik je dat in je winkelwagen.
Je klikt op afrekenen, waarna je je adresgegevens moet invullen. Je selecteert vervolgens de betaalmethode die je wilt gebruiken.
Daarna is het tijd om af te rekenen. Daar dien je jouw naam en adresgegevens in te vullen.
Daarna is het tijd om te betalen en is je bestelling afgerond. Je kunt ook bestellen via chat, e-mail en telefoon.
Retourneren
Heb je iets gekocht dat je wilt retourneren? Dat is mogelijk bij dit bedrijf.
Het is de bedoeling dat je dat schriftelijk doorgeeft per post of e-mail. Het e-mailadres dat je hiervoor kan gebruiken is info@designonline24.nl.
Een retour moet je altijd binnen 14 dagen aangegeven. Deze termijn gaat lopen van het moment dat jij je bestelling hebt ontvangen. In je e-mail is het van belang om je klant- en bestelgegevens door te geven.
Vermeld ook om welk product of producten het gaat. Het wordt op prijs gesteld als je de reden van retourneren doorgeeft.
Je bent hier echter niet verplicht toe omdat dit binnen het herroepingsrecht valt. Mocht je iets willen retourneren kun je dat doen richting het volgende adres: DesignOnline24 Retourneren, P/a The Vintage Store, Spaarneweg 75 C, 2142 EP Cruquius.
Klachten
Ben je niet tevreden en wil je een klacht indienen? DesignOnline24 heeft een klachtenprocedure waar aan zowel de klant als het bedrijf zich dienen te houden.
Ze geven aan het te betreuren als iemand een klacht heeft. Ze willen deze dan maar al te graag oplossen. Kwaliteit en service zijn erg belangrijk binnen het bedrijf.
Ze willen dat klanten enthousiast zijn over het assortiment, de manier van communiceren en de service. Ze stellen alles in het werk om de klacht goed af te handelen.
Online formulier invullen
Het is de bedoeling dat je jouw klacht via e-mail kenbaar maakt. Het e-mailadres dat je hiervoor kunt gebruiken is service@designonline24.nl.
Je kunt ook een online formulier van de klacht invullen en foto's van de klacht toevoegen. Mochten jullie er samen niet uitkomen kun je klacht aanmelden bij ODR, dit is de online geschillencommissie van de Europese Unie.
Wetenswaardigheden
Heb je een product gevonden en wil je deze betalen? Je kunt dit op verschillende manieren doen. Mastercard, Visa en PayPal zijn hier enkele voorbeelden van.
Heb je een vraag, klant en opmerking voor het bedrijf? Je bent altijd welkom om contact op te nemen.
Het telefoonnummer en het e-mailadres staat vermeld op de website van DesignOnline24. Mocht je een bezoekje aan het kantoor en showroom willen brengen dan is dit het adres: Suikersilo-West 22, 1165 MP Halfweg. Via LuminaBlog kun je meer informatie over bedrijven met online shops lezen.