Boohoo.com
Ben je op zoek naar damesmode? Val je in de categorie dames tussen de 16 en 30 jaar? Wellicht is Boohoo een interessant bedrijf voor jou. Bekijk op deze pagina van LuminaBlog welke informatie er over Boohoo bekend is.
Wat is Boohoo?
Boohoo Group plc is een online modewinkel, gericht op 16 tot 30-jarigen. Het bedrijf is in 2006 opgericht en afkomstig uit het Verenigd Koninkrijk.
Het bedrijf is gespecialiseerd in modekleding van eigen merken, met meer dan 36.000 producten. Je kunt de producten via de webshop kopen. Je kunt op verschillende manieren betalen. Denk aan betaalmethodes zoals Visa, MasterCard, American Express, Klarna en PayPal.
Stukje geschiedenis
Het bedrijf stelt altijd met de tijd mee te gaan. Mode is altijd aan verandering onderhevig.
Ze zijn bij Boohoo 24 uur per dag en 7 dagen per week bezig met mode. Je zult altijd de nieuwste looks hebben voor minder geld.
Ze maken mode toegankelijk en leuk. Hierdoor kan elke dame de garderobe van haar dromen krijgen.
Een ding waar ze meer van houden dan je geweldige stijl, is je persoonlijke karakter. Ze willen je helpen ermee te pronken, je ding te doen en er tegelijkertijd fantastisch uit te zien.
Filosofie
De filosofie van Boohoo is vrij simpel. Ze nemen het leven of de mode niet al te serieus.
Net als je beste vriend of vriendin waar je altijd op kunt rekenen, hebben ze alle outfits en inspiratie die je ooit nodig zou kunnen hebben. Van avondjurken voor een date tot een oppepper als je een slechte dag hebt gehad.
Ze zullen je nooit teleurstellen. En met meer dan 10 miljoen volgers op social media en fans over de hele wereld hebben ze een community van modellen gecreëerd die ze elke dag inspireren.
Levering
Je kunt gebruik maken van diverse bezorgmethodes. Bij een standaard levering worden de artikelen tussen 1 en 5 werkdagen bij je afgeleverd.
Levering is van maandag tot en met zondag (behalve op feestdagen). Als je de levering de volgende dag in huis willen hebben dien je een bestelling te doen voor 23.00 uur.
Op het moment van schrijven is DPD Precise bezorging momenteel niet beschikbaar in Noord-Ierland, de Kanaaleilanden en het eiland Man. Controleer de postcode-uitsluitingen voordat je bestelt. Dit geldt van maandag tot en met vrijdag. Voor alle bezorgmethodes en details verwijzen we je naar de website van Boohoo.
Visie en strategie
Het is visie om wereldwijd de mode e-commerce markt te leiden, op een manier die resultaten oplevert voor klanten, mensen, leveranciers en belanghebbenden. De merken werken vandaag volgens dezelfde principes als toen Boohoo werd opgericht in 2006. Door middel van een test- en herhaalmodel dat de nieuwste trends en mode-inspiratie binnen een paar weken naar hun klanten over de hele wereld brengt.
Duurzaamheid
Duurzaamheid staat bij dit bedrijf hoog in het vaandel. Ze zullen doorgaan met het leveren van geweldige groei, terwijl ze ervoor zorgen dat ze hun impact op de planeet verminderen.
Net als elk ander merk en bedrijf, zal Boohoo niet in staat zijn om alle uitdagingen waarmee ze worden geconfronteerd onmiddellijk op te lossen. In plaats daarvan zullen ze zich concentreren op gebieden waar ze eerst de grootste impact kunnen hebben en zullen ze hun acties en resultaten op een open en transparante manier rapporteren.
Ondersteuning
Bij Boohoo geloven ze in iets terugdoen voor de gemeenschappen en landen waar ze zaken doen, omdat ze weten dat het bedrijf meer rendement zal hebben als de landen en gemeenschappen waar ze zaken doen ook goed gaan. Van het hoofdsponsorschap van Manchester Pride tot het steunen van daklozen in de stad, tot gelddonaties om degenen te steunen die de bosbranden in Australië aanpakken.
Ze hebben waar mogelijk steun geboden om het geweldige en onvermoeibare werk van vrijwilligers en liefdadigheid wereldwijd te ondersteunen. Via LuminaBlog lees je ook meer informatie over andere online shops.