LuminaBlog
VerzekeringenEnergieTelecomVakantieDatingOnline shopAutodienstenFinancieelLenenDieet & GezondEten & DrinkenDienstenAlgemeenApps

Ervaringen Bomont


Zoek je nieuwe kleding? Ben je een vrouw, man, jongen of meisje? Wellicht is Bomont een bedrijf waar jij je slag kunt slaan. Bekijk op deze pagina welke informatie er over Bomont bekend is.

Wat is Bomont?

Bomont is een kledingspecialist waar je kleding voor vrouwen, mannen, jongens en meisjes kunt kopen. Het bedrijf heeft winkels verspreid door heel Nederland. Op de website kun je ook producten kopen via de webshop. Je kunt op de website allereerst kiezen uit een aantal hoofdcategorieën. Deze zijn onverdeeld in women, men, girls, boys, living, brands, magazine en winkels. Op LuminaBlog beschrijven we nog meer online shops.

Ordering furniture for MY HOUSE!!! Online shop w me!

Contactmogelijkheden

Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met Bomont. Het telefoonnummer is 0118-586400. Je kunt de klantenservice op werkdagen bereiken vanaf 08:30 uur tot 17:00 uur. Je kunt ook een e-mail sturen naar webshop@bomont.nl. Je zult binnen een werkdag antwoord op je vraag krijgen.

Account

Als je iets wilt bestellen is het handig als je een account hebt. Je kunt gemakkelijk een account aanmaken zodat je profiteert van een aantal voordelen. Zo kun je retourneringen en bestellingen die je hebt gedaan eenvoudig bekijken. Je kunt sneller bestellen met bewaarde adresgegevens. Je kunt je spaarpunten bekijken.

Bestelinformatie

Mocht je iets besteld hebben dan kun je dat online inzien. Er zit wel een voorwaarde aan verbonden. Je mag niet als gast besteld hebben. Als je jouw bestelhistorie terug wil vinden kun je dat doen onder 'mijn account' bij het kopje 'Bestellingen'. Je bestelling is pas voor jou beschikbaar als de betaling is afgerond. Het kan onverhoopt voorkomen dat je bestelde producten niet op voorraad zijn. In dat soort situaties krijg je op tijd bericht. Het betaalde bedrag zal vervolgens inclusief verzendkosten aan je worden overgemaakt. In de regel gebeurt dit tussen de 2 en 4 dagen.

Bestelling wijzigen

Als je een verkeerd product of maat hebt besteld kun je jouw bestelling annuleren of wijzigen. Je zult dan zo spoedig als mogelijk contact moeten opnemen met de klantenservice. Deze klantenservice is per e-mail bereikbaar via het volgende e-mailadres: webshop@bomont.nl of via telefoonnummer +31-118-586400.

Betaalmogelijkheden

De online betaalmogelijkheden worden geregeld door Buackaroo. Dit is een bedrijf met als specialisatie het veilig afhandelen van betalingen via internet. Betalen gaat via een beveiligd platform waar je via een SSL beveiliging betaald. Je kunt onder andere betalen via iDEAL, PayPal en Afterpay.

Retourneren

Er zijn drie verschillende retourmogelijkheden. Mocht het product niet aan jouw wens voldoen kun je het tot 30 dagen na leverdatum retourneren. Je kunt hiervoor het retourformulier invullen dat je hebt ontvangen bij de levering van je product(en). Als je dit hebt gedaan dien je deze met het product mee terug te sturen. Mocht je het retourformulier niet meer tot je beschikking hebben dien je contact op te nemen met de klantenservice. Een andere mogelijkheid is het downloaden van het Algemeen Herroepingsformulier. Je kunt een retour kosteloos langsbrengen in één van de filialen. Je kunt het ook langsbrengen bij een DHL Parcelshop. Je kunt je retour ook versturen via PostNL.

Retourvoorwaarden

Er zijn wel voorwaarden aan een retour verbonden. De artikelen kunnen niet ingenomen worden als deze beschadigd zijn of slijtage vertonen. Een product mag niet gedragen zijn. Je mag het natuurlijk wel even passen. Je moet je best gedaan hebben om te kijken of je het gebrek kunt herstellen. Als je de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet nakomt kun je iets ook niets retour sturen.