About You
Ben je zoekende naar kleding en/of accessoires voor dames, heren en kinderen? Wellicht kun jij slagen bij About You. Bekijk op deze pagina van LuminaBlog.nl wat er bekend is over About You.
Wat is About You?
Bij About You kun je online mode (kleding en accessoires) kopen van meer dan 1000 topmerken. Het bedrijf richt zich op dames, heren en kinderen. Je kunt bij About You producten aanschaffen die zijn ingedeeld in de volgende hoofdcategorieën: outfits, stories, kleding, ondergoed & pyama's, schoenen, sport, homewear, accessoires, premium, sale en merken.
Bestellingen
Ben je benieuwd hoe je een bestelling kunt plaatsen? Er wordt door About You aangegeven dat het eenvoudig is om te bestellen. Je dient allereerst de producten te selecteren die je wilt kopen.
Op het moment dat je dit gedaan hebt kun je via de knop 'naar de kassa' de artikelen simpel bestellen. Er wordt door About You aangeraden om een account aan te maken.
Mocht je nog geen account hebben, dan is dit eenvoudig aan te maken tijdens het bestelproces. Je kunt je dan direct automatisch aanmelden.
Het is overigens ook mogelijk om zonder account te bestellen. De stappen die je dan moet volgen spreken voor zich.
Klantenservice
Je kunt bij About You contact opnemen met de klantenservice. Zij zijn telefonisch te bereiken via 0800 02 29 967.
Je kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@aboutyou.nl. Op de pagina die is gericht op de service van klanten sta jij centraal.
Voordat je contact opneemt kun je een kijkje nemen in het FAQ gedeelte. Hier lees je veel gestelde vragen en standaard antwoorden. Wellicht dat dit je al verder op weg kan helpen.
Verzendinformatie
Je hoeft geen verzendkosten te betalen. De kosten voor verpakking, verzending en retour zijn voor de rekening van About You.
Wil je weten of je jouw pakket kunt volgen? Ja, dat is mogelijk. Op het moment dat jouw bestelling het magazijn verlaat zul je een e-mail ontvangen.
In deze e-mail staat een Track & Trace code vermeld. Met deze speciale code kun je het pakket volgen. Het is ook mogelijk om de status van je pakket te volgen via de optie bestellingen.
Retourinformatie
Heb je een retour die je wilt afgeven? Dit kun je doen bij ieder PostNL punt.
Je dient als vanzelfsprekend wel aan de retourvoorwaarden te voldoen. Stop het item allereerst in de originele verpakking. Daarna doe je deze in het pakket.
Vervolgens dien je het retourbewijs erbij te stoppen. Je kunt de retoursticker op het pakket plakken. Daarna kun je het pakket definitief afgeven bij een punt van PostNL.
Mocht je retour worden gehonoreerd zul je het factuurbedrag op je rekening gestort krijgen. Het verschuldigde bedrag zal worden betaald naar de bankrekening waarmee je de betaling hebt gedaan.
Het is belangrijk dat je de artikelen in dezelfde staat retour stuurt als waarin je ze hebt ontvangen. Je zou er voor jezelf ook een foto van kunnen maken.
Klachten
Mocht je een klacht hebben voor het bedrijf dan kun je deze indienen volgens een bepaalde procedure. Mocht een artikel geleverd zijn en er wordt schade ontdekt kun je hierover een klacht indienen.
Mocht er iets defect zijn dan heb je eveens de mogelijkheid om een klacht in te dienen. De gehele klachtenprocedure staat beschreven op de website van dit bedrijf. Het is altijd raadzaam op deze even door te nemen.