2trendy
Zoek je een modewinkel en kledingwinkel? Heb je weleens van 2Trendy gehoord? Wellicht is 2Trendy een interessante organisatie voor jou. Bekijk op deze pagina van LuminaBlog welke informatie er over 2Trendy bekend is.
Wat is 2Trendy?
2trendy is een kledingwinkel en modewinkel. Je kunt bij 2Trendy online aankopen doen via de webshop.
Mocht je een aankoop willen doen zoek je allereerst het producct op. Vervolgens kun je deze in je online winkelmandje plaatsen. De stappen die je daarna moet volgen spreken voor zich.
Bestellen en betalen
Je kunt op 2Trendy alleen artikelen kopen die op de website. Mocht je een verzoek hebben voor een item dat niet op de website staat vermeld, word je verzocht contact op te nemen door een e-mail te sturen naar support@2trendy.nl.
Het is bij 2Trendy niet mogelijk om bestellingen te bekijken die je in een eerder stadium hebt gedaan. Mocht je een kopie van je orderbevesting willen ontvangen kun je een e-mail sturen naar support@2trendy.nl.
De prijzen die je vermeld ziet staan op de website zijn allemaal inclusief BTW. Op het moment dat jij een bestelling hebt geplaatst zul je per e-mail een bevestiging ontvangen.
Je kunt bij 2Trendy veilig betalen. Je bent altijd beschermd tegen misbruik. Betalingen verlopen via een beveiligde SSL verbinding. Alle informatie met betrekking tot je creditcard zal volledig versleuteld zijn.
Mocht je een aankoop willen doen in de webshop dan kun je dat via de volgende betaalmethodes realiseren: Visa, MasterCard, Maestro, JCB, Paypal en IDeal.
Leveringsinformatie
Mocht je op werkdagen voor 16:30 besteld hebben, zal je bestelling nog dezelfde dag de deur uit gaan. Mocht de bestelling later binnen zijn dan zal dit de volgende werkdag gebeuren.
Deze regels gelden voor zowel Nederland als Belgie. 2Trendy werkt samen met DPD. Zij hanteren een levertijd van gemiddeld 2 tot 4 werkdagen.
Mocht je geld terug willen naar aanleiding van een retour zal dit in gang gezet worden als je pakket bij 2Trendy in ontvangst is genomen.
Je kunt het pakket volgen via de volgende link. Je zult het trackingnummer ontvangen op het moment dat je pakket is verwerkt en verzonden. Na de eerste scan van de expediteur kun je het pakket van deur tot deur volgen.
Retourinformatie
Mocht je iets retour willen sturen dien je dat binnen 14 dagen te doen. Mocht je de retour niet binnen deze termijn in orde kunnen maken word je verzocht contact op te nemen met de personeelsleden van de klantenservice.
Ze kunnen dan beoordelen of het een en ander op een andere manier opgelost kan worden. Mocht je netjes gebruik maken van het retourlabel dan zijn de kosten om een artikel terug te sturen € 3,95. 2Trendy brengt voor het werken van retouren geen kosten in rekening.
Garantie
Er kunnen verkoopregels aan je product veronden zijn. Zo heb je bij iedere aankoop recht op 24 maanden garantie. Je kunt je aankopen in die periode dus laten repareren of omruilen.
Mocht er iets niet in orde zijn met het product kun je je geld terug krijgen. Het is natuurlijk wel van belang dat je zelf het defect niet hebt veroorzaakt.
Contactmogelijkheden
Heb je een vraag, opmerking en/of feedback voor 2Trendy? Je kunt op meerdere manieren contact opnemen. Mocht je telefonisch contact willen opnemen is het telefoonnummer +45 50 80 20 12.
Je kunt ook een e-mail sturen naar support@2trendy.nl. Mocht je een brief willen sturen kun je deze richten aan het volgende adres: 2Trendy, DK-9220 Aalborg Ø. Let op: er is sprake van Engelse support.