LuminaBlog
VerzekeringenEnergieTelecomVakantieDatingOnline shopAutodienstenFinancieelLenenDieet & GezondEten & DrinkenDienstenAlgemeenApps

Ervaringen DrankDozijn


Wil je online drank kopen? Zou je dat willen doen bij een online drankenspeciaalzaak?

Wellicht biedt DrankDozijn jou wel mogelijkheden. Bekijk op deze pagina van LuminaBlog welke informatie er over DrankDozijn bekend is.

Wat is DrankDozijn?

DrankDozijn is een online drankenspeciaalzaak. Deze winkel stelt meer te bieden dan alleen standaard whisky's, wijn, bier of rum.

Het bedrijf omschrijft zichzelf als een online webwinkel waar je een groot assortiment aantreft en een berg speciale producten. Het bedrijf ziet het als missie om klanten een groot arsenaal aan producten te kunnen aanbieden tegen een lage prijs. Je krijgt de beste service met simpele en veilige online betaalopties.

DrankDozijn | "THE MAKING OF"

Bestelinformatie

Jouw bestelling heeft altijd een prijs inclusief BTW. Zo staat de prijs ook vermeld op de website. Het te betalen bedrag kan per land verschillen.

Dit heeft te maken met accijns op alcohol die iedere overheid zelf bepaalt. DrankDozijn kan hier helaas geen invloed op uitoefenen.

De bedragen die je aan accijns moet betalen zijn wettelijk vastgesteld. Mocht je iets willen bestellen dan is dat eenvoudig om te doen.

Mocht je voor 17:00 uur bestellen dan zal je order op dezelfde werkdag het magazijn verlaten. Je kunt de hele bestelprocedure lezen op de website van DrankDozijn.

Klachtenregeling

Het bedrijf geeft aan het erg vervelend te vinden als je een klacht hebt over een product of dienstverlening. Mocht dit het geval zijn is het verzoek om dit per e-mail aan de klantenservice door te geven.

De personeelsleden van dit bedrijf gaan je klacht beoordelen en proberen dan een oplossing te vinden. Op het moment dat je klacht is ontvangen zul je een bevestiging ontvangen.

Op je klacht zal je binnen een termijn van 14 dagen een reactie ontvangen. Als het bedrijf meer tijd nodig heeft voor de beoordeling van je klacht, zul je hiervan op de hoogte worden gebracht.

Mochten het bedrijf en jij er niet uitkomen kun je jouw klacht indienen bij de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Mocht dit niet tot een oplossing leiden kun je jouw klacht deponeren bij de Geschillencommissie (SGC). Je kunt je klacht ook droppen bij Thuiswinkel.org.

Verzendinformatie

De producten van DrankDozijn worden geleverd in Nederland, België en Duitsland. Mocht je een bestelling doen van meer dan € 250,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Mocht je een retour doen dat niet de schuld van het bedrijf is dien je zelf de verzendkosten te betalen. Mocht je een bestelling bij een servicepunt van PostNL willen ophalen, dan is dat mogelijk.

Er gelden dan wel dezelfde verzendkosten. Klanten krijgen een Track & Trace code toegestuurd. Met deze code kun je via je accountpagina je bestelling in de gaten houden. Je kunt deze zelfs van deur tot deur volgen.

Herroepingsrecht

Sinds enkele jaren kun je als klant gebruik maken van het herroepingsrecht. Dat wil zeggen dat je een aankoop binnen 14 dagen terug mag sturen zonder dat je een opgaaf van reden hoeft te doen.

Je krijgt dan je geld teruggestort. Mocht je iets terug naar het bedrijf willen sturen kun je dit doen naar het volgende adres: antwoordnummer 91018, 1000 XA Amsterdam.

Wetenswaardigheden

Je kunt via diverse betaalmethodes betalen. Op het moment van schrijven kun je onder andere betalen via iDEAL, Mastercard, Visa, Sofort, PayPal en Mister Cash. Indien je een vraag, opmerking en/of feedback voor het bedrijf hebt, ben je van harte welkom om contact op te nemen met de klantenservice. Je kunt een e-mail sturen naar info@drankdozijn.nl.