Body & Fit
Ben je op zoek naar sportvoeding, weightcare en/of supplementen? Wellicht is Body & Fit een interessant bedrijf voor jou. Bekijk op deze pagina welke klantervaringen er bij Body & Fit bekend zijn.
Wat is Body & Fit?
Body & Fit begon een dikke twintig jaar geleden met één winkel in Zwolle, maar is pas na zijn omvorming tot e-commercebedrijf uitgegroeid tot Benelux-marktleider in sportvoeding, weightcare en supplementen. Het bedrijf helpt mensen hun sportieve ambities waar te maken. Je kunt je prestaties op allerlei manieren verbeteren. Denk aan producten met een hoge kwaliteit, of een streefgewicht dat je wil bereiken met correcte voeding, supplementen en/of snacks. Het bedrijf is er ook voor de mensen die hun dagelijkse gezondheid een boost willen geven. Ze stellen de juiste producten in het assortiment te hebben.
Het team
Het team bestaat uit professionele mensen. Denk aan voedingsdeskundigen die je kunnen helpen met het vinden van de goede producten. Je kunt ook denken aan producten die je helpen je doelen te bereiken. De medewerkers van Body & Fit werken ook samen met inspirerende leden van de gezondheids- en fitness gemeenschap. Samen stellen ze voor motiverende workouts te zorgen en je te voorzien van professioneel advies.
Community
Het bedrijf hecht veel waarde aan hun community. Ze vinden het van belang dat de producten geliefd zijn bij de community. Volgens Body & Fit zijn ze dat ook. Op het moment van schrijven heeft het bedrijf circa 50.000 vijfsterrenrecensies. Dat zegt volgens het bedrijf genoeg. De producten bevatten hoogwaardige eiwitten, alledaagse multivitamines en voedingssupplementen. Ze brengen naar eigen zeggen altijd speciale en nieuwe producten op de markt.
Drive
De medewerkers hebben allemaal een enorme drive om mensen te helpen. Ze zeggen dat het leven veel leuker is als je fit bent. Gezondheid zorgt er ook voor dat je zelfverzekerd door het leven gaat. De mensen van Body & Fit willen een revolutie teweeg brengen in een wereld van sportvoeding. Ze stellen dat een gezonde levensstijl een belangrijke rol speelt. Ze vinden dat er geen standaardaanpak is voor fitness. Ze brengen mensen samen binnen een enthousiaste fitness- en gezondheidscommunity.
Retourinformatie
Op het moment van schrijven is er een speciale retourprocedure van kracht. Klanten kunnen hun artikelen retourneren. Dat moet dan wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Je kunt sommige producten vanwege gezondheidsbescherming of hygiëne niet terug sturen. Als het product binnen de gestelde fabriekstermijn kapot is gegaan, is er sprake van fabrieksgarantie. Mocht je een kledingstuk gaan passen is het niet nodig om het label te verwijderen. Als je dit toch doet kan de waarde vermindering die daardoor is ontstaan bij jou in rekening worden gebracht.
Betaalopties
Je kunt je bestelling op diverse manieren betalen. Op het moment van schrijven kun je onder andere betalen via iDEAL, AfterPay, PayPal, MasterCard, Visa en Klarna. Er wordt aangegeven dat je veilig online kunt betalen. De betalingen verlopen via een beveiligde SSL verbinden.
Klachtenregeling
Heb je een klacht voor het bedrijf? Dat kan volgens Body & Fit onverhoopt weleens voorkomen. Soms gaat het niet volgens planning of is het simpelweg niet naar wens. Het bedrijf verzoekt haar klanten om een klacht allereerst kenbaar te maken bij de klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via telefoonnummer 088 2202999. Je kunt ook een contactformulier op de website invullen. Het is eveneens mogelijk om een bericht te sturen via Fabook of via de live chat via de website. Het bedrijf geeft aan alles in het werk te stellen om je binnen 24 uur een bericht terug te sturen. Vervolgens proberen ze binnen 14 dagen een oplossing te vinden. Mochten jullie er samen niet uitkomen kun je jouw klacht deponeren bij het Europees ODR Platform.