Auto.nl
Zoek je een webshop voor auto's? Wellicht kun jij je slag slaan via auto's.nl. Bekijk op deze pagina van LuminaBlog.nl welke klantervaringen er bij auto.nl bekend zijn. Je leest hier onafhankelijke en objectieve bedrijfsbeoordelingen.
Wat is auto.nl?
Auto.nl is een webshop voor auto's. Het bedrijf heeft een webshop in het leven geroepen die ervoor zorgt dat het uitzoeken van een nieuwe auto makkelijk en eerlijk gaat. De medewerkers van auto.nl geven aan dat het heerlijk is om weg te rijden in een nieuwe auto. Helaas hebben niet alle mensen zin en tijd in het traject dat eraan voorafgaat. Veel mensen vragen zich af waar zij moeten beginnen met zoeken. Ze zijn benieuwd welke gebreken er op de loer kunnen liggen. Wat gebeurt er bijvoorbeeld als de auto iets mankeert? Veel personen vinden een bezoekje aan dealers een hoop gedoe. Vanwege al deze redenen is auto.nl bedacht.
De webshop
Ieder exemplaar kun je op de website bekijken. Er staat een uitgebreide beschrijving aangegeven bij de producten op auto.nl. Bij ieder item wordt ook de prijs weergegeven. De mensen van auto.nl garanderen dat iedere auto op alle punten helemaal in orde is. Het bedrijf heeft daar vakman Johan voor. Pas als Johan de autospecialist tevreden is, dan komt er een auto in de webshop te staan. Een medewerker van auto.nl zal de auto thuis bij je afleveren. Je hebt als klant vervolgens 14 dagen de tijd om de auto uit te proberen.
Tevredenheid
Het bedrijf heeft tevredenheid bij haar klanten hoog in het vaandel staan. Ben je toch niet helemaal gelukkig met je auto? Dan zal deze door auto.nl weer bij je opgehaald worden. Dit kan zelfs al bij het tegenvallen van de kleur. Je kunt een ander auto uitkiezen of de keuze maken om je geld terug te krijgen. De mensen van auto.nl geven aan dat de prijzen laag zijn. Ze kunnen auto's tegen schappelijke prijzen aanbieden vanwege het feit dat ze geen showroom hebben. Bij tweedehands auto’s zijn de prijzen gemiddeld 3% lagen. Bij nieuwe auto's is het gemiddelde 9%. Alles is volgens auto.nl inclusief. Je hebt geen kosten achteraf. Je krijgt wel een goede onderhoudsbeurt bij de eerste aflevering. Er zit 1 jaar BOVAG-garantie op alle auto’s. Deze geld bij alle 140 servicepunten waar het bedrijf bij is aangesloten. Je hebt 1 jaar pechhulp en 5 jaar APK.
Klachten
Het bedrijf stelt er alles aan te doen om klanten goed te help. Toch kan het gebeuren dat iets niet in orde is. De mensen van auto.nl raden in zo’n situatie aan om klachten in eerste instantie kenbaar te maken via het bedrijf. Dit kun je doen door een e-mail te sturen. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om je geschil door te geven aan de Stichting Webwinkelkeur via . Het is sinds half februari 2016 voor consumenten mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit platform is benaderbaar via de volgende link http://ec.europa.eu/odr. Als jouw klacht nog nergens anders in behandeling is dan kun je je klacht ook nog indienen bij de Europese Unie.
Wat zijn de klantervaringen?
Heb je weleens een aankoop via auto.nl gedaan? Ben je tevreden over de auto's van auto.nl? Heb je van een andere dienstverlening van dit bedrijf gebruik gemaakt? Als je een advies over dit auto.nl zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij auto.nl? We stellen het op prijs als jij je visie over dit bedrijf deelt op deze pagina.