Dagtickets
Ben je op zoek naar een ticket met korting? Wil je er graag een dagje tussen uit met vrienden en familie? Wellicht is Dagtickets een interessant platform voor jou. Bekijk op deze pagina van LuminaBlog welke informatie er over Dagtickets bekend is.
Wat is Dagtickets?
Via Dagtickets kun je tickets met korting kopen. Zo kun je gezellig een dagje weg gaan met familie en vrienden. Mocht je tickets gekocht hebben dan heb je deze binnen 2 minuten al in je e-mailbox. Op het moment van schrijven heeft het bedrijf ruim 250.000 contente klanten. Je kunt veilig betalen zonder transactiekosten. Je kunt veilig en snel kaartjes kopen voor ruim 125 attractieparken, musea, dierentuinen en dagattracties. Je kunt de dagtickets bijvoorbeeld gebruiken tijdens je vakantie.
Stukje achtergrond
Ben je benieuwd hoe deze organisatie goedkope kaarten kunt aanbieden? Dit kunnen ze doen omdat ze samenwerkingen zijn aangegaan met verschillende attractieparken. Omdat er online verkocht wordt, kan er enorm bespaard worden op servicekosten en personeel. Door deze besparingen kunnen ze prijsvoordeel aan de klanten aanbieden.
Bestelling
Je kunt je bestelde tickets op diverse manieren betalen. Denk aan betaalmethodes zoals iDEAL en/of creditcard. Betalingen verlopen via een beveiligde verbinding. Op het moment dat je jouw dagtickets hebt geselecteerd worden deze 30 minuten voor je bewaard in je online winkelmandje. Vanwege veiligheidsoverwegingen moet je de betaling binnen 30 minuten realiseren. Is je sessietijd verlopen? Dan zul je jouw tickets opnieuw moeten bestellen. Via de website van Dagtickets lees je meer informatie over bestellingen en betalingen.
Ticketinformatie
Als je tickets hebt besteld zul je deze bijna onmiddelijk in je mailbox ontvangen. Dit gebeurt samen met de bevestiging van je bestelling. Je zult je bestelde tickets in PDF ontvangen. Deze kun je uitprinten. In de meeste situaties kun je met je tickets de rij bij de kassa vermijden. De tickets geven direct toegang tot de ingang. De geldigheidsduur van je tickets verschillen vaak per park of dagattractie. De geldigheid staat altijd duidelijk beschreven. In de meeste gevallen zijn de kaarten het hele seizoen geldig. Soms worden er spotgoedkope tickets aangeboden met een scherpe korting. Deze kaarten zijn beperkt geldig en kunnen op een specifieke datum gebruikt worden.
Annuleren
Wil je jouw bestelling annuleren? In sommige situaties kun je een beroep doen op het herroepingsrecht, waarmee je jouw bestelling kunt annuleren. Je kunt dit realiseren doordat je binnen 14 dagen na het bestelling doorgeeft dat je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. Het bedrijf heeft vervolgens 14 dagen de tijd om je bestelde tickets te annuleren. Ze moeten binnen deze periode ook je geld terugstorten. Er wordt aangegeven dat je alleen gebruik kunt maken van je herroepingsrecht als je een kaartje zonder datum hebt.
Tickets niet ontvangen
Heb je jouw bestelde tickets niet binnen gekregen? Dit kan soms voorkomen. Je dient dan een kijkje te nemen in je spam- of junkmap. Mocht je geregistreerd zijn kun je ook een kijkje nemen bij jouw 'mijn bestellingen' optie in je account. Check daar voor de zekerheid of je wel het correcte e-mailadres hebt ingevuld. Je kunt dat dan zelf corrigeren, waarna je jouw tickets alsnog automatisch in je mailbox zult ontvangen. Is de e-mail nog steeds niet binnen? Neem dan contact op met de helpdesk. Er wordt aangegeven dat de medewerkers je zo snel mogelijk zullen helpen.
Klachten
Het bedrijf geeft aan alles in het werk te stellen om klanten tevreden te houden. Het kan onverhoopt voorkomen dat je niet tevreden bent en zelfs een klacht wilt indienen. Mocht je een klacht willen melden kun je dit via e-mail doen. Het e-mailadres dat je kunt gebruiken is support@dagtickets.nl.