Ben
Zoek je een telecomaanbieder? Wellicht is Ben wel een interessant bedrijf voor jou. Bekijk op deze pagina van LuminaBlog welke informatie er over Ben bekend is.
Wat is Ben?
Ben is een telecomaanbieder in Nederland die gebruikmaakt van het T-Mobile netwerk. De aandelen van Ben werden op 30 september 2002 door T-Mobile International overgenomen waarmee het volledig eigenaar werd van het netwerk. Op 25 februari 2003 werd de naam Ben omgedoopt naar T-Mobile.
Op de website van Ben is te lezen dat het bedrijf aangeeft de mobiele aanbieder te zijn voor alle mensen die op zijn of haar eigen manier maximaal plezier uit het eigen budget wil halen. Achterliggende gedachte hiervan is dat jij kunt doen waar je vrolijk van wordt zonder dat je teveel geld hoeft te betalen.
Bestelinformatie
Ben je benieuwd hoe je jouw bestelling kan betalen? Bij Ben kun je bestellingen op twee verschillende manieren afrekenen. Je kunt dit per pin aan de deur doen of van afstand via iDEAL.
Mocht jouw keuze op iDEAL vallen, dan zul je € 0,01 betalen ter bevestiging van je rekeningnummer. Mocht er sprake zijn van andere éénmalige kosten, dan kun je dit terugvinden op je maandfactuur.
Mocht je een telefoon inclusief abonnement willen bestellen, dan is het niet mogelijk om via iDEAL te betalen. Mocht je ervoor kiezen om te pinnen, dan zal je bestelling door een koeriersbedrijf naar je worden verzonden.
Heb je een vraag, opmerking en/of feedback over je bestelling? Je kunt kosteloos contact opnemen via het telefoonnummer 0800 24 62 468.
De klantenservice is te bereiken van 09:00 uur tot 20:00 uur. Wil je jouw bestelling annuleren? Dit is bij Ben mogelijk. Op de website van Ben tref je een annuleringspagina waar je dit allemaal kan realiseren.
Abonnementinformatie
Wil je meer abonnementen afsluiten bij Ben? Dit is mogelijk. Op het moment van schrijven is het maximaal aantal abonnementen dat je kunt afsluiten afgesteld op vijf.
Je kunt tijdens je bestelling aangeven dat je al klant bij Ben bent. Je dient dan voor de optie te kiezen dat je een extra aansluiting wilt. Mocht je een abonnement met toestelkrediet hebben, kun je pas een nieuw abonnement nemen als je eerste abonnement geactiveerd en bezorgd is.
Het bedrijf geeft aan vaak de vraag te krijgen of men aansluitkosten moeten betalen bij het afsluiten van een abonnement. Het is zo dat als je een nieuw abonnement koopt, je wordt aangesloten op het netwerk.
Ben zal er vervolgens voor zorgen dat je gebruik kunt maken van de diensten. Er worden hiervoor aansluitkosten berekend.
Kosten die je hiervoor moet betalen zullen op je eerste factuur verschijnen. Mocht je je huidige abonnement willen verlengen, worden er geen aansluitkosten in rekening gebracht.
Wetenswaardigheden
Er wordt door Ben aangegeven dat je altijd een foutje kan maken. Dat gebeurt iedereen weleens.
Je kunt een bestelling helaas niet wijzigen. Het is wel mogelijk om je bestelling binnen de bedenkperiode te annuleren. Je dient dan opnieuw een bestelling te plaatsen. Je kunt de bestelling zelf annuleren via de e-mail van AMP en anders bieden collega's van de klantenservice je ook graag hulp aan.
Heb je een bestelling gedaan maar geen bevestigingsmail ontvangen? In dit soort situaties kun je het allerbeste even in je spam-map kijken. Mocht je daar niks in hebben staan (na 1 dag afwachten) dien je contact op te nemen met de klantenservice. Op LuminaBlog kun je ook informatie lezen over andere telecom bedrijven.