LuminaBlog
VerzekeringenEnergieTelecomVakantieDatingOnline shopAutodienstenFinancieelLenenDieet & GezondEten & DrinkenDienstenAlgemeenApps

Ervaringen Dekbedovertrekken & Zo


Zoek je een webshop voor je beddengoed? Ben je toe aan een nieuw dekbedovertrek, kinderdekbed of hoeslaken?

Wellicht kun jij je slag slaan bij Dekbedovertrekken & Zo. Bekijk op deze pagina van LuminaBlog welke informatie er over Dekbedovertrekken & Zo bekend is.

Wat is Dekbedovertrekken & Zo?

Dekbedovertrekken & Zo is een webshop voor al je beddengoed. Je kunt in deze webshop producten kopen die zijn onderverdeeld in dekbedovertrekken, kinderdekbedovertrekken, dekbedden, hoeslakens, kussens en spreien.

De burritotruc: je dekbed in geen tijd in je overtrek | Vraag het aan Liesbeth

Geschiedenis

Monique Bos is het gezicht achter de webshop. Zij heeft Dekbedovertrekken & Zo in 2014 opgericht.

Monique woont in Gieten. Deze plaats is gelegen in Drenthe. Monique woont samen met haar twee jongens. Het bedrijf wordt volledig gerund vanuit huis.

Ze is de beddenwereld ingerold dankzij haar toenmalige partner. Voor die tijd werkte ze tien jaar in de reiswereld.

De eerste tien jaar was er een fysieke winkel. Monique werkte hier met veel plezier. De crisis zorgde ervoor dat de fysieke winkel gesloten moest worden.

Het was balen omdat ze iedere dag plezier naar haar werk ging. Ze wist alle ins en outs met betrekking tot textiel.

Gemis was ook het dagelijkse contact met klanten en de werkzaamheden met diverse stoffen. Het advies geven over de inrichting van slaapkamers ging ze thuis erg missen.

Eigen webshop

Omdat ze alles zo erg miste besloot ze een eigen webshop op te richten. Een webshop gericht op dekbedovertrekken en allemaal ander beddengoed.

Vanwege een uitstekend netwerk in de wereld van de bedden kon haar webshop goed blijven doorgroeien. Op de website van Dekbedovertrekken & Zo is te lezen dat ze niet wil concurreren met grote ketens. Monique wil de webshop alleen blijven draaien zonder personeel.

Samenwerking

Monique gaat wel samenwerkingen aan met andere bedrijven. Zo heeft ze een groep personen om haar heen die haar helpen met onder andere social media, schrijven van leuke blogs, verzenden van bestellingen en up to date houden van collecties.

Door deze samenwerkingen is het mogelijk om door te ontwikkelen met alles wat bij een webshop komt kijken. Hierdoor kan ze net dat beetje meer geven voor haar klanten. Haar webshop staat niet in de weg dat ze nog steeds een goede service kan bieden aan de klanten.

Klachten

Monique Bos doet er alles aan om haar klanten goed van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat er iets niet in orde is of dat een klant niet tevreden is.

Mocht je hierover een klacht willen indienen wordt het gewaardeerd als je dit in eerste instantie kenbaar maakt via Dekbedovertrekken & Zo. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar het bedrijf.

Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om je geschil door te geven aan de Stichting Webwinkelkeur. Het is sinds half februari 2016 voor consumenten mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Deze website is te benaderen via de volgende link http://ec.europa.eu/odr. Als jouw klacht nog nergens anders in behandeling is dan kun je je klacht ook nog indienen bij de Europese Unie.

Wetenswaardigheden

Je kunt telefonisch en per e-mail contact opnemen. Het telefoonnummer is 0592-422928 en het e-mailadres is info@dekbedovertrekkenenzo.nl.

Mocht je een brief willen sturen kun je dit doen naar het volgende adres: Dekbedovertrekken & Zo, De Weegbree 5, 9461 KM Gieten. Mocht je een betaling willen doen kan dat via iDEAL, PayPal, Credit Card, MisterCash, Maestro en Sofort Banking.

Je kunt ook betalingen verrichten via een Fashioncheque, YourGift Card, VVV, Giftkaart en anderen. Als je betaald hebt zul je een betaalbevestiging ontvangen. Bekijk via LuminaBlog nog meer informatie over bedrijven met een webshop.