De-Slaapfabriek
Ben je op zoek naar een bedrijf waar je allerlei slaapproducten kunt kopen? Wellicht is De-Slaapfabriek voor jou wel een interessante organisatie. Bekijk via LuminaBlog welke informatier er over De-Slaapfabriek en andere bedrijven bekend is.
Wat is De-Slaapfabriek?
Bij De-Slaapfabriek kun je allerlei producten met betrekking tot slapen kopen. Alle klanten die hun showroom bezoeken gaan met een positief gevoel naar buiten. De keuze voor het pand ZienXL heeft voor De-Slaapfabriek veel voordeel opgeleverd. Volgens De-Slaapfabriek wordt er tegenwoordig veel online besteld. Toch vinden mensen het nog steeds prettig om in de showroom advies over slaapproducten te krijgen.
Bestellen en betalen
Je kunt binnen een paar stappen een bestelling plaatsen. Het is volgens het bedrijf simpel om te doen. Maak allereerst je keuze voor het product en klik deze in je online winkelmandje. Je dient deze handeling te verrichten op de productpagina. In de winkelwagen kun je nog zaken wijzigen. Zo kun je bijvoorbeeld het aantal aanpassen of iets toevoegen. Vervolgens druk je op bestellen. Je komt dan op een afreken pagina. Daar moet je jouw factuur- en aflevergegevens invoeren.
Vervolgens dien je een betaalmethode te kiezen. Je kunt uit een aantal betaalmethodes kiezen. Op dit moment kun je onder andere kiezen uit iDEAL, Bancontact / Mistercash. Je kunt ook betalen op het moment van bezorging of achteraf via Klarna. Als je akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden dan is je bestelling afgerond. Je zult vervolgens een bevestiging per e-mail ontvangen.
Leveringsinformatie
De prijzen die op de website vermeld staan zijn inclusief BTW. Mocht je een levering in Nederland doen dan zijn de verzendkosten gratis. Mocht je iets vanaf de Waddeneilanden bestellen dan zijn de verzendkosten € 50,-. Vanuit België betaal je € 29,-. Mocht je de bezorgkosten willen weten voor andere landen dien je contact op te nemen met de klantenservice. Mocht je een complete 2-persoons boxsprings hebben besteld dan wordt deze voor jullie geïnstalleerd. Er wordt wel gevraagd een handje te helpen met de verplaatsing van de bestelling naar de slaapkamer. Mocht je boxsprings die niet compleet zijn of een 1-persoons boxsprings bestellen dan worden deze bezorgd tot over de eerste drempel.
Retourneren
Ben je onverhoopt niet tevreden met een product? Je kunt dan binnen 14 dagen melden dat je het item wilt retournern. Je aankoopbedrag zal vervolgens zo snel mogelijk naar je overgemaakt worden. Dit gebeurt uiterlijk binnen 7 dagen. Er kleven wel voorwaarden aan het retour sturen van artikelen. Deze 'eisen' kun je lezen op de website van De-Slaapfabriek.
Klachten
Heb je een klacht voor De-Slaapfabriek? Dat zou onverhoopt eens kunnen gebeuren. Het bedrijf geeft aan het erg vervelend te vinden als klanten een klacht hebben. Mocht je een klacht hebben is het verzoek om dit eerst aan het bedrijf kenbaar te maken. Je kunt dit per e-mail, telefonisch en per post doen. De personeelsleden van De-Slaapfabriek zullen vervolgens hun beste beentje voor zetten om de klacht goed op te lossen.
Na het ontvangen van een klacht zul je een bevestiging ontvangen. Je zult binnen een termijn van 14 dagen een reactie op je klacht krijgen. Mocht het bedrijf langer de tijd nodig hebben dan zal je hiervan op de hoogte gesteld worden. Mocht je niet helemaal tevreden zijn met de oplossing van je klacht kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of het ODR Platform.
Klantenservice
Heb je een vraag, opmerking en/of feedback voor De-Slaapfabriek? Het bedrijf geeft aan je graag te helpen. Je kunt iedere werkdag van 09:00 uur tot 21:00 uur contact opnemen. In de weekenden is het bedrijf van 09:00 uur tot 18:00 uur bereikbaar. Er wordt aangegeven dat de personeelsleden van De-Slaapfabriek je graag helpen. Je kunt telefonisch contact opnemen en/of een e-mail sturen. Het is eveneens mogelijk om een contactformulier in te vullen.