Brievenbusdirect.nl
Wil je een nieuwe brievenbus kopen? Ben je toe aan een speciale brievenbus? Is je brievenbus soms kapot en heb je materiaal nodig om deze te maken? Wellicht kun jij bij Brievenbusdirect.nl vinden wat je nodig hebt.
Wat is Brievenbusdirect.nl?
Brievenbusdirect.nl is een online specialist in brievenbussen. Het bedrijf valt onder de paraplu van Noviostores.nl. Dit is een organisatie met diverse product- en of merkgerichte webshops in eigen land. Volgens de medewerkers van dit bedrijf worden de online shops gekenmerkt door een grote en gevarieerde voorraad. De medewerkers van dit bedrijf stellen hoogwaardig kwalitatieve producten te selecteren. Volgens Brievenbusdirect.nl zul je van je aankoop nog lang plezier beleven. Op de website van Brievenbusdirect.nl staat aangegeven dat het bedrijf zoveel mogelijke productinformatie geeft. Mocht je meer gegevens en/of informatie over een product willen weten kun je contact met het bedrijf opnemen. Er worden producten verkocht zoals bobi brievenbussen, inbouw brievenbussen en staande brievenbussen. Daarnaast worden er een hoop accessoires met betrekking tot brievenbussen verkocht.
Het team van Brievenbusdirect wordt betiteld als vertrouwd, ervaren en klantgericht. De personeelsleden van Brievenbusdirect.nl zijn diverse personen. Ze hebben gemeen dat ze veel ervaring in de online detailhandel hebben. Ze doen er alles aan om je het perfecte producten te bezorgen. Ze willen je de correcte productinformatie geven en je op een goede manieren adviseren over je aankoop.
Voordelen
Op de website staan voordelen van samenwerken met Brievenbusdirect.nl beschreven. Zo omschrijft het bedrijf zichzelf als deskundig. De producten die ze verkopen worden betiteld als kwaliteitsproducten. De service, diensten en producten zijn betrouwbaar en veilig. Mocht je een bestelling boven de € 49,- hebben gedaan, betalen ze bij Brievenbusdirect.nl de verzendkosten. Er wordt aangegeven dat klanten hun bestellingen snel geleverd krijgen. Er is een 14 dagen zichttermijn en klanten krijgen een uitstekende service.
Klachten
De medewerkers van Brievenbusdirect.nl geven aan alles in het werk te stellen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het soms eens gebeuren dat je als klant ontevreden bent. Brievenbusdirect.nl geeft aan om klachten in eerste instantie kenbaar te maken via het bedrijf. Dit kun je doen door een e-mail te sturen. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om je geschil door te geven aan de Stichting Webwinkelkeur. Het is sinds 2016 voor klanten mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit platform is benaderbaar via de volgende link. Als jouw klacht nergens anders wordt behandeld, dan kun je je klacht ook nog indienen bij de Europese Unie.
Bestellen
Mocht je een product willen bestellen, kun je dit binnen een aantal stappen realiseren. Zorg dat je eerst het product selecteert en klik deze vervolgens in je online winkelmandje. Hierna kun je verder gaan met shoppen en eventueel meer artikelen toevoegen aan je online winkelwagentje. Mocht je bestelling compleet zijn dan kun je 'naar de kassa' klikken. Als je dit hebt gedaan volg je de stappen uit het bestelproces. Op het moment dat je bestelling goed is doorgekomen krijg je per e-mail een orderbevestiging. Ben je niet zo'n 'internetheld' en wil je toch een product bestellen? Je kunt ook een e-mail sturen of bellen met de klantenservice.
Verzendinformatie
Mocht je onder de € 49,- bestellen, dan zijn de verzendkosten € 4,50. Als je iets besteld van meer dan € 49,-, worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Mocht je willen weten welke levertijd je kunt verwachten moet je bij het product op de website kijken. De actuele levertijd is van kracht voor Nederland en België. Mochten er zich door omstandigheden afwijkingen voordoen zal het bedrijf je op tijd informeren. Het bedrijf werkt voor verzendingen samen met een aantal vervoersbedrijven. Enkele voorbeelden hiervan zijn DHL, PostNL en UPS.