Beter Bed
Ben je op zoek naar een bed of matras? Wil je allerlei nieuwe producten voor in je slaapkamer kopen? Wellicht is Beter Bed een interessant bedrijf voor jou. Bekijk op deze pagina welke informatie er over Beter Bed bekend is.
Wat is Beter Bed?
Beter Bed is een Nederlandse holding met ondernemingen die voornamelijk bedden en matrassen verkopen. Het bed en de slaapkamer zijn volgens Beter Bed momenteel veel meer dan alleen een plek om te overnachten. Iedereen heeft andere wensen.
Alle mensen willen een bed dat voor het beste slaapcomfort zorgt. Bij Beter Bed vind je alles met betrekking tot jouw ideale bed.
Naast het bed zelf kun je bij Beter Bed ook terecht voor slaapkameraccessoires, kussens, matrassen, overtrekken. Daarbij geven ze naar eigen zeggen het beste advies en standaard de beste prijs.
Het bedrijf geeft aan een persoonlijke specialist te zijn op het gebied van rust- en slaapbeleving. Ze zien zichzelf als sparringpartner voor je slaapkamer (artikelen). De medewerkers van Beter Bed hebben ruim 35 jaar ervaring als het aankomt op alle producten met betrekking tot de slaapkamer.
Service en garantie
Alle artikelen die je online bestelt, komen in aanmerking om kosteloos te ontbinden. Je kunt dan het betaalde bedrag terug krijgen.
Nadat je jouw producten hebt ontvangen heb je 14 dagen de tijd om je aankoop te ontbinden. Hieraan zijn geen kosten verbonden.
Bij sommige artikelen wordt er gemonteerd bij aflevering. Als dit zo is kun je gebruik maken van de zichtgarantie. Dit geldt tot het moment dat het product uit de verpakking is gehaald en gemonteerd wordt.
Nadat de montage is voltooid kun je geen aanspraak meer maken op de zichtgarantie. In de algemene voorwaarden lees je alle regels met betrekking tot service en garantie.
Klachten
Heb je een klacht voor Beter Bed? Het bedrijf stelt alles in het werk te stellen om je een zo goed mogelijke service aan te bieden. Er kan altijd onverhoopt iets misgaan.
Het bedrijf lost de klacht het liefst samen met de klant op. Je zult een klacht allereerst kenbaar moeten maken via de klantenservice. Dan kunnen ze je echt het snelst van dienst zijn.
Je kunt de klacht telefonisch doorgeven via het nummer 0413 33 88 00 of door een e-mail te sturen naar info@beterbed.nl. Je wordt geacht je ordernummer door te geven.
Zorg er dus voor dat je deze bij de hand hebt. Mocht je niet content met de oplossing zijn dan kun je jouw klacht indienen via klacht@beterbed.nl.
Het bedrijf doet haar best om binnen 14 dagen een passende oplossing te vinden. Mochten jullie er samen niet uitkomen kun je ook contact opnemen met de onafhankelijke geschillencommissie.
Bezorggebied
Beter Bed bezorgt producten door heel Nederland en in een gedeelte van Duitsland en België. Mocht je in België wonen dan wordt er geadviseerd om te bestellen via www.beterbed.be.
Woon je in het Waddengebied? Daar wil het nog weleens voorkomen dat de levertijden afwijken van de levertijdsindicaties die bij de producten op de website staan. De leverperiode in het Waddengebied kan dus langer in beslag nemen.
Mocht je bestelling door de bezorgers van het bedrijf worden bezorgd, zul je met een werkdag voor de bezorgdatum geïnformeerd worden. Je ontvangt dan een sms met een indicatie van de bezorgtijd. Je wordt tussen de 10 en 30 minuten voor het afleveren gebeld om zeker te weten dat je thuis bent.
Als je bestelling door PostNL afgeleverd wordt zul je een Track & Trace code ontvangen. Met deze code kun je jouw bestelling van deur tot deur volgen.
Matras
Er hangt een levensduur aan ieder matras. Mocht je een matras te lang gebruiken kun je zomaar rug- en nekklachten krijgen. Hierdoor heb je een minder relaxte nachtrust.
Het is daarom belangrijk om je matras op de juiste tijd te vervangen. Dit kun je via Beter Bed doen. Het bedrijf geeft aan dat je matras actieve ondersteuning aan je lichaam geeft.