Beddenleeuw
Zoek je een bedrijf welke gespecialiseerd is in de verkoop van matrassen, boxsprings en bijbehorende accessoires voor de slaapkamer? Wellicht kun je slagen bij Beddenleeuw. Lees op deze pagina van LuminaBlog.nl welke klantervaringen er bij Beddenleeuw bekend zijn.
Wat is Beddenleeuw?
Beddenleeuw is een organisatie met als specialisatie de verkoop van boxsprings, matrassen en de bijbehorende accessoires voor in de slaapkamer. Op de website is te lezen dat ze bij het bedrijf vinden dat iedereen de mogelijkheid moet hebben om het comfortabele en luxe gevoel van een boxspring te kunnen ervaren. Het is zelfs een motivatie voor de personeelsleden van Beddenleeuw. Het bedrijf stelt ruim 10 jaar ervaring te hebben in de productie van boxsprings. Na 10 jaar durven ze te zeggen dat ze veel ervaring hebben, waardoor ze goede kwalitatief hoogwaardige producten kunnen aanbieden. Er wordt direct met de klant gehandeld. Dit is zonder de tussenkomst van groothandels en winkels. Hierdoor kun je de spullen voor een goede prijs kopen. Bij Beddenleeuw gaan ze voor lokale productie omdat ze daar heilig in geloven.
Bestellen
Mocht je bestelling in Nederland of België afgeleverd moeten worden, dan zijn de bezorgkosten gratis. Wanneer je een bestelling doet ontvang je van Beddenleeuw een bevestigingsmail van je bestelling. Na dit moment zullen de medewerkers van Beddenleeuw binnen 5 werkdagen contact met je opnemen. Samen zal er overleg plaatsvinden wat het beste uitkomt qua levering van je bestelde artikelen.
Er wordt hiervoor een dagdeel uitgekozen. Zodoende hoef je niet de hele dag thuis te wachten. Beddenleeuw geeft via haar website aan er alles aan te doen om de producten binnen 10 werkdagen bij je af te leveren. Dit zal in overleg met jou gaan. Er wordt rekening gehouden met jouw specifieke wensen. Het bedrijf heeft een eigen bezorgdienst. Zij zullen er uiteindelijk voor zorgen dat de bestelling netjes bij je wordt afgeleverd. Het kan onverhoopt voorkomen dat de levertijd niet haalbaar is. Deze kan dan iets afwijken. Jij zult hiervan op de hoogte worden gebracht.
Klachtenregeling
Deze organisatie zegt er alles aan te doen om je goed van dienst te zijn. Toch kan het onverhoopt gebeuren dat iets niet in orde is. Het bedrijf raadt aan om klachten in eerste instantie kenbaar te maken via het bedrijf. Dit kun je doen door een e-mail te sturen. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om je geschil door te geven aan de Stichting Webwinkelkeur. Het is sinds enkele jaren voor klanten mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit platform is online benaderbaar. Als jouw klacht nog nergens anders in behandeling is dan kun je je klacht ook nog indienen bij de Europese Unie.
Showroom en contact
Wil je de showroom bezoeken? Dit is mogelijk, maar dan wel alleen op afspraak. Je zou bijvoorbeeld langs kunnen gaan voor advies of om de bedden in de showroom te bekijken. Je moet een afspraak maken zodat ze dan meer tijd hebben om je te helpen. Mocht je in de avonduren willen langskomen, dan kan dit in overleg. Om een afspraak te maken voor de showroom kun je op de website een online contactformulier invullen.
Heb je een andere vraag, opmerking en/of feedback? Je zou een brief kunnen sturen naar het volgende adres: Beddenleeuw B.V., Schimminck 10A, 5301 KR in Zaltbommel. Je kunt hiervoor ook het contactformulier invullen. Andere mogelijkheden zijn om een e-mail te sturen naar info@beddenleeuw.nl of telefonisch contact op te nemen met +31 (0)85 732 67 35.
Wat zijn de klantervaringen?
Heb je weleens een bestelling gedaan bij Beddenleeuw? Ben je tevreden over de producten/diensten van Beddenleeuw? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over deze organisatie zou moeten geven, zou dit dan negatief of positief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij Beddenleeuw?