LuminaBlog
VerzekeringenEnergieTelecomVakantieDatingOnline shopAutodienstenFinancieelLenenDieet & GezondEten & DrinkenDienstenAlgemeenApps

Ervaringen Badkamerwinkel


Ben je zoekende naar een zaak waar je sanitair kunt kopen? Wellicht kun je slagen bij Badkamerwinkel. Bekijk op deze pagina van LuminaBlog.nl welke informatie erover Badkamerwinkel bekend is.

Wat is Badkamerwinkel?

Badkamerwinkel is een winkel waar je sanitair kunt kopen. Je kunt de artikelen in de winkel kopen. Daarnaast kun je producten kopen via Badkamerwinkel.nl. Je kunt hier alles kopen met betrekking tot douches, wastafels, badmeubels, toiletten, kranen, verwarming, spiegels, tegels en accessoires. Mocht je op een hoofdcategorie klikken dan zie je welke producten er specifiek worden verkocht. Mocht je een bezoekje aan Badkamerwinkel willen brengen, dan kun je dat in vijf plaatsen doen. De volgende plaatsen hebben een grote winkel van Badkamerwinkel: Zaandam, Amsterdam, Nieuwegein, Rotterdam en Wateringen. Mocht je iets in de winkel besteld hebben, dan zal dit thuis bij je worden afgeleverd. De meeste producten zijn namelijk zwaar en dus lastig om te tillen.

5 Gründe Warum UNTERNEHMER Beim Onlineshop Aufbauen VERSAGEN Und Wie Du Diese VERMEIDEST

Bestelling

Wil je jouw bestelling volgen? Je kunt de gegevens en actuele informatie over het leveren van je bestelling bekijken op je persoonlijke orderstatuspagina. Je zult dan eerst moeten inloggen. Vervolgens zie je exact wat er geleverd wordt. Je ziet ook hoe de levering zal plaatvinden en wanneer je deze zult ontvangen. Het bedrijf geeft aan dat deze gegevens 24 uur per dag bijgewerkt worden.

Eerste drempel

Het is goed om te weten dat er niet boven bezorgd wordt. De chauffeurs bezorgen jouw pakket tot de eerste drempel van de ingang van je huis/wooncomplex. Mocht je in een groter complex wonen ben je helemaal zelf verantwoordelijk voor het feit dat jouw bestelling goed terecht zal komen. Er wordt door het bedrijf aangegeven dat je er rekening mee dient te houden dat de spullen erg zwaar kunnen zijn. Het kan dus raadzaam zijn om vooraf hulptroepen in te schakelen.

Klachtenregeling

Deze organisatie stelt er alles aan te doen om je goed van dienst te kunnen zijn. Toch kan het soms voorkomen dat iets niet perfect in orde is. Badkamerwinkel raadt aan om klachten in eerste instantie kenbaar te maken via het bedrijf. Dit kun je doen door een e-mail te sturen. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om je geschil door te geven aan de Stichting Webwinkelkeur. Consumenten hebben tegenwoordig de mogelijkheid om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit platform is benaderbaar via de volgende link http://ec.europa.eu/odr. Als jouw klacht nog nergens anders in behandeling is dan kun je je klacht ook nog indienen bij de Europese Unie.

Retourinformatie

Op het moment dat je een product wilt retourneren kun je dit zelf doen bij één van de winkels. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Mocht je jouw retour liever willen verzenden dan zijn er wel kosten aan verbonden. Je zult zelf verantwoordelijk zijn voor het feit dat de retournering schadevrij bij het bedrijf zal aankomen. Op het moment van schrijven zijn de kosten voor pakketzendingen € 7,95. Wil je gebruik maken van de ophaalservice sanitair dan zijn de kosten € 43,-. Voor het uitvoeren van je retour dien je enkele stappen te volgen. Als je deze keurig start dan zal je retour snel afgehandeld worden. Je dient het retourformulier volledig in te vullen. Je zult dan van het bedrijf in een dergelijke situatie een bevestiging per e-mail ontvangen.

Klantenservice

Heb je een vraag, opmerking en/of feedback voor de klantenservice? Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met de medewerkers van Badkamerwinkel. Mocht je telefonisch contact willen opnemen dan kun je dit doen via telefoonnummer 085 - 066 1661. Mocht je een e-mail sturen dan kun je dit doen door een e-mail link op de website te klikken. Je kunt natuurlijk ook een bezoekje brengen aan een winkel van Badkamerwinkel. Op de website staan ook veel gestelde vragen met bijbehorende antwoorden.